امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ورزش و جوانان الیگودرز و نیروی انتظامی شهرستان

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۴۷۳۴
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ورزش و جوانان الیگودرز و نیروی انتظامی شهرستان
تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره ورزش و جوانان و نیروی انتظامی شهرستان الیگودرز به امضا رسید .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ جلسه تعاملی فی مابین فرمانده انتظامی و رئیس اداره ورزش و جوانان الیگودرز درمحل نیروی انتظامی برگزار گردید.

مهدی شاه نصیری در خصوص موارد مهم این تفاهم نامه، افزود:  همکاری دو جانبه در راستای سلامت فعالیت باشگاه‌های ورزشی، توسعه ورزش همگانی، نظم و امنیت و توسعه ورزش در بین کارکنان نیروی انتظامی از موارد مهم این تفاهم نامه است که به امضای سرهنگ  محمدی فرمانده نیروی انتظامی الیگودررز و شاهنصیری رئیس اداره ورزش و جوانان رسید.

 رئیس اداره ورزش و جوانان الیگودرز   با بیان اینکه یکی از قابلیت های ارزنده نیروی انتظامی خدمات برای شهروندان به ویژه تامین امنیت مسابقات ورزشی میباشد، گفت: خوشبختانه در شهرستان الیگودرز این امر همواره به خوبی محقق می شود و ما همواره شاهد همکاری و خدمات ارزنده نیروهای انتظامی در برگزاری مسابقات ورزشی بوده ایم و در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی، به ویژه برگزاری همایش ها و میزبانی رقابتها همکاری بسیار خوبی بین دو دستگاه وجود دارد.

همچنین سرهنگ محمدی فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز نیز اظهارکرد: ورزش نقش بسیار مهمی در سلامت و شادابی جامعه دارد و از این حیث بسیار مهم است.

او با اشاره به اینکه برای جلوگیری از انحرافات باید انگیزه در بین نوجوانان و جوانان ایجاد شود، گفت: ورزش موجب تعلیم و تربیت و ایجاد روحیه و انگیزه زندگی و شادابی در بین افراد و موجب پیشگیری جوانان از ابتلا به آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود.

سرهنگ محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه گام های جدیدی برای توسعه ورزش و سلامت در هر دو ارگان و جامعه برداشته خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز