با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در خراسان رضوی،

امتحانات حضوری دانشگاه آزاد فعلا برگزار نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۴۸۵۹
امتحانات حضوری دانشگاه آزاد فعلا برگزار نمی‌شود
با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، امتحانات حضوری دانشگاه‌های آزاد خراسان رضوی که در وضعیت قرمز قرار دارند فعلا برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و طبق بخشنامه شماره ۱۵۲/۷۷/ص/۹۹ مورخ ۹۹/۳/۱۵ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام کرد: شهرهای با وضعیت قرمز مجوز برگزاری امتحانات حضوری را ندارند و شهرهایی که در وضعیت هشدار هستند نیز باید با هماهنگی استاندار نسبت به نحوه برگزاری امتحانات اقدام کنند.

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی که شهرهای آن براساس اعلام ستاد پیشگیری از ویروس کرونا دارای وضعیت قرمز هستند، امتحانات حضوری مقاطع کاردانی و کارشناسی از تاریخ ۹۹/۳/۲۴ تا ۹۹/۳/۳۰ برگزار نخواهد شد و برای امتحانات حضوری بعد از تاریخ ۹۹/۳/۳۰ متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: زمان و چگونگی برگزاری امتحانات لغو شده مقاطع فوق الذکر متعاقباً از سوی روابط عمومی دانشگاه اعلام خواهد شد. امتحانات غیرحضوری طبق تقویم زمانی تعیین شده کماکان به قوت خود باقی است.

امتحانات کارشناسی ارشد و دکتری برابر دستورالعمل‌های صادره و مطابق با زمان بندی اعلام شده در کارت ورود به جلسه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

نظر شما