جوایز شرکت توزیع برق برای مشترکان کم مصرف

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۵۱۷۸
جوایز شرکت توزیع برق برای مشترکان کم مصرف
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه مشترکان برق این استان نسبت به مصرف سال گذشته خود ۱۰ درصد کمتر برق مصرف کنند ۲۰ درصد در صورت حساب مصرفی خود تخفیف دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ خلیل عوض زاده روز یکشنبه گفت: مشترکان برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی می‌توانند با مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف برق از پاداش خوش مصرفی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش‌از ۲۸۸ میلیون تومان پاداش به مشترکان خوش مصرف سیستان و بلوچستان اهدا شد که این امر در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مشترکان برق این استان کم مصرف هستند گفت: افزایش هزینه‌ برای کسانی که الگوی مصرف را رعایت کنند فقط هفت درصد و برای مشترکان پر مصرف حدود ۲۳ درصد بوده که از اول اردیبهشت این امر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: کسانی که الگوی مصرف را رعایت کردند در صورت حساب آنها هزینه‌ها تعدیل شده و برخی بستانکار شدند و به صورت پیامک میزان مصرف و نحوه محاسبه اعلام شده است.

عوض زاده بیان کرد: بدون مشارکت مردم نمی‌توان انتظار داشت که طرح‌های مدیریت مصرف انرژی به نتیجه برسد بنابراین با فرهنگ سازی و دعوت به رعایت میزان مصرف، انتظار داریم همچون گذشته همراهی مناسبی از سوی مشترکان برق انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور الگوی مصرف ۳۰۰ کیلووات ساعت و سایر ماه‌ها ۲۰۰ کیلووات ساعت است و هر مشترکی بیش از این الگو مصرف کند مشمول مشترکان پر مصرف شده و محاسبه برق توأم با افزایش خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از تمام مشترکان این استان بویژه بخش خانگی انتظار داریم در ساعات پیک مصرف و اوج بار از لوازم خانگی برقی پر مصرف استفاده نکنند.

وی اظهارداشت: از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور امسال به عنوان پیک تابستان و از ساعت ۱۲ تا ۱۶ به عنوان پیک بار تعیین شده بنابراین از شهروندان انتظار داریم در این ساعات از استفاده وسایل برقی مانند جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اتوی برقی و سشوار خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز