در جیرفت رخ داد؛

رونمایی از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۵۱۹۹
رونمایی از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم، مسوولان و جمعی از همرزمان شهید در میدان اصلی جیرفت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نعمت‌الله حسین‌زاده شهردار جیرفت شامگاه شنبه در حاشیه این آیین گفت: با گام‌های استوار مسیر پر افتخار شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مجاهد خستگی‌ناپذیر و بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی پرورش یافته حقیقی مکتب اسلام و مکتب امام راحل بود.

وی تصریح کرد: رونمایی از تندیس سپهبد شهید سلیمانی در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید والامقام و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهردار جیرفت ادامه داد: این تندیس با ارتفاع ۱۰ متر در میدانی که به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده، نصب شد تا همواره قدردان مردی باشیم که آرامش و در حقیقت جان خود را فدای انقلاب و اسلام کرد.

وی با اشاره به منسجم شدن جبهه مقاومت در یمن، عراق ، سوریه و دیگر کشورهای منطقه تصریح کرد: انسجام و یکپارچگی جبهه مقاومت مرهون تلاش‌های شهید سپهبد سلیمانی است.

شهردار جیرفت با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و گام برداشتن در این مسیر موجب سعادت‌مندی و عزت ایران اسلامی خواهد شد.

وی گفت: ولایت پذیری شهید سلیمانی و اینکه خود را سرباز ولایت می‌دانست و همواره در مسیر ولایت حرکت کردن این شهید والامقام موجب شد تا آن بزرگمرد به امیر و سردار دل‌ها تبدیل شود و این محبوبت را جهانیان در روز تشییع پیکر شهید نظاره کردند.

وی با اشاره به نصب تندیس شهید سپهبد سلیمانی در میدان اصلی شهر جیرفت افزود: شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت و با داعشیان مبارزه کرد و امروز همگان او را نماد مبارزه با تروریسم جهانی می‌شناسند و مردم هر روزه با دیدن این تندیس یاد مجاهدت‌های این شهید بزرگوار خواهند افتاد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز