استاندار لرستان خبر داد:

تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی برای پروژه راه آهن دورود - الیگودرز

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۵۲۴۱
تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار  از محل توازن ملی برای  پروژه راه آهن دورود - الیگودرز
سید موسی خادمی گفت: با تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی سرعت اجرای پروژه راه آهن دورود الیگودرز افزایش می یابد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی درحاشیه  سفر یک روزه خود به شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شده است ،اظهار کرد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی فرماندار الیگودرز در طول سال جاری نسبت به اجرایی کردن آنها اقدام کنند.

او با اشاره به مشکلات اراضی پایین دست سد حوضیان ، افزود: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم  احداث سد در منطقه طی سال های اخیر ،آبیاری زمین های کشاورزی است که تا کنون محقق نشده و این سرمایه گذاری به هدر می رود. وی افزود: هدف و فلسفه اصلی ساخت و ایجاد سد،گسترش  سطح زیر کشت آبی ، توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی است که امروز یکی از مصوبات اصلی و تاکیدات این  بود که هرچه سریع تر بتوانیم از طریق هماهنگی هایی که توسط آب منطقه ای و جهاد کشاورزی انجام خواهد شد این موضوع حل شود.

استاندار لرستان در خصوص پروژه های راه و شهر سازی،تصریح کرد:  در این جلسه به بررسی مشکلات راه و شهرسازی پرداخته شد. از جمله جاده الیگودرز _مسجدسلیمان و محور شول آباد که بنا شد با یک تدبیری کارشان به سرعت انجام شود.

او درخصوص جاده الیگودرز به مسجد سلیمان نیز گفت: با توجه به اینکه در سال جاری به این پروژه اعتبار اختصاص داده شده باید سعی کنیم اعتبار بیشتری برای تکمیل این پروژه ی مهم و ملی تخصیص یابد.

خادمی با اشاره به پروژه راه آهن دورود الیگودرز آن را یکی از پروژه‌های مهم عنوان کرد و با اشاره به ضرورت فعال کردن این پروژه ، یادآورشد: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی به این موضوع اختصاص داده شده است.

او با اشاره به تصمیم عملیاتی کردن پروژه بازیافت زباله در شهرستان الیگودرز ، خاطر نشان کرد: این طرح از نظر فنی هیچ گونه ایرادی نداردو آنرا امتیازی برای این شهرستان لحاظ کرده ایم، اما با توجه به عدم تمایل عموم و به خاطر احترام به نظر مردم این طرح در الیگودرز انجام نخواهد شد اما با عنایت به اینکه انجام این پروژه برای استان ضروری است بنا به درخواست دیگر شهرستانها پروژه بازیافت زباله را در شهرستانهایی که دنبال این پروژه و سرمایه گذار هستند ، اجرایی می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز