معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان:

تاکید بر پیگیری دستگاه های اجرایی مرتبط در جهت تهیه و توزیع ماسک در بازار / با هر گونه احتکار و گران‌فروشی برخورد قاطع صورت می گیرد

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۵۲۵۱
تاکید بر پیگیری دستگاه های اجرایی مرتبط در جهت تهیه و توزیع ماسک در بازار /  با هر گونه  احتکار و گران‌فروشی برخورد قاطع صورت می گیرد
اسد عبدالهی گفت: با تهیه و توزیع به موقع اقلام بهداشتی به ویژه ماسک در سطح بازار، نیاز مردم تأمین شود .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛عبدالهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که  با موضوع تأمین و توزیع ماسک برای بهره برداری عمومی و کاهش قیمت ها برگزار شده بود.

اوافزود: با اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا استان در وضعیت قرمز قرار دارد و باید برای پیشگیری از سخت شدن شرایط تدابیر لازم اندیشیده شود .

عبداللهی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی، مسائل اقتصادی مردم مد نظر باشد و با تهیه و توزیع به موقع اقلام بهداشتی به ویژه ماسک در سطح بازار، نیاز مردم تأمین شود .

او با اشاره به پیگیری ها در زمینه تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم ، خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا،  شرایط اقتصادی و کسب و کار مردم در کنار رعایت نکات بهداشتی به موازات هم لحاظ شود .

عبدالهی با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و دستگاه های اجرایی، عنوان کرد: ماسک به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارها در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا شناخته شده، از این رو مردم و دستگاههای اجرایی در ارتباطات خود ضرورت استفاده از آن را در نظر داشته باشند .

او ضمن تاکید بر پیگیری دستگاه های اجرایی مرتبط در جهت تهیه و توزیع ماسک در بازار، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بر کیفیت ماسک های وارد شده به استان و تولیدات کارگاهی نظارت کند  و در صورت لزوم با استانداری ها و دستگاه‌های اجرایی سایر استانها در راستای تأمین نیاز مردم ارتباط برقرار گردد .

 وی خاطر نشان کرد: دستگاههای اجرایی مرتبط پیگیری، تأمین و با نظارت در سطح بازار توزیع شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: تهیه اقلام بهداشتی و قیمت گذاری بر آن ها باید با توجه به شرایط اقتصادی جامعه باشد و با هر گونه تخلف اعم از احتکار کالا و گران‌فروشی برخورد قاطع صورت پذیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز