نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان:

مردم نظرآباد مشکل جدی آب دارند/ضرورت تکمیل جاده طالقان به هشتگرد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۵۶۴۴
مردم نظرآباد مشکل جدی آب دارند/ضرورت تکمیل جاده طالقان به هشتگرد
مجلس یازدهم در حالی روزهای آغازین فعالیت خود را می گذراند که نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان روز گذشته (یکشنبه) در اولین تذکر شفاهی خود ضمن اشاره به برخی مشکلات ونارسایی های شاخص حوزه انتخابیه اش از وزرای نیرو راه وشهرسازی خواست در جهت حل این مشکلات اقدام لازم را صورت دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نظرآباد مشکل جدی آب دارند اظهار کرد: سد طالقان محدودیت های فراوانی برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: امروز مردم نظرآباد مشکل جدی آب شرب دارند و در حالی که سد طالقان در استان وجود دارد واما حقابه به مناطق دیگر داده شده است.

وی با طرح سوالی افزود: چرا تاکنون اقدامی برای تامین آب شرب این منطقه صورت نگرفته است و سد طالقان محدودیت های زیادی را برای مردم شهرستان طالقان ایجاد کرده است.

حدادی خطاب به مسئولان امور آب و وزیر نیرو ادامه داد: 3 درصد منابع درآمد سد طالقان طی 15 سال گذشته برای کدام منطقه هزینه شده است و چرا به مردم منطقه ای که سد در آن وجود دارد، علی رغم حق طبیعی و قانونی اختصاص نیافته است؟

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده طالقان طی چندین سال نیمه تمام مانده است، همچنین کمربندی نظرآباد، بیمارستان نیمه آماده و آرامستان شهرجدید هشتگرد نیمه تمام مانده است، تعریض جاده سهیلیه بخش چهارباغ یکی از مشکلات حوزه انتخابیه بنده بوده که تلفات انسانی زیادی را به همراه داشته است که از وزیر راه می خواهم درخصوص بهبود آن اقدام کند.

 

نظر شما