افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۵۶۸۳
افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از برقراری پرواز‌های مسیر ارومیه- مشهد و بالعکس از ۲۹ خرداد خبر داد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد علی نائل قراملکی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته به دلیل بیماری کرونا، پرواز‌های مشهد از فرودگاه ارومیه تعطیل شده بود افزود: از ۲۹ خرداد، هر هفته روز‌های دوشنبه و پنجشنبه شاهد بر قراری پرواز‌های مشهد توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر از این فرودگاه خواهیم بود.
 مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در ادامه گفت: پرواز در روز‌های دوشنبه با شماره ۱۲۷۷ در ساعت ۸:۲۵ از تهران عازم ارومیه می‌شود و با پرواز شماره ۱۲۰۹ در ساعت ۹:۱۰ ارومیه را به مقصد مشهد ترک می‌کند و پرواز برگشت این هواپیما نیز با شماره پرواز ۱۲۰۸ در همان روز در ساعت ۱۲ از مشهد عازم ارومیه می‌شود و در ساعت ۱۵:۰۵ به شماره پرواز ۱۲۷۶ از ارومیه عازم مهراباد می‌شود.
قراملکی ادامه داد: در روز‌های پنج شنبه نیز یک هواپیما با شماره ۱۲۷۷ در ساعت ۱۳:۴۵ از تهران عازم ارومیه می‌شود و با پرواز شماره ۱۲۰۹ در ساعت ۱۵:۵۰ ارومیه را به مقصد مشهد ترک می‌کند و پرواز برگشت این هواپیما با شماره پرواز ۱۲۰۸ در همان روز درساعت ۱۸:۵۵ از مشهد عازم ارومیه می‌شود؛ و در ساعت ۲۲ به شماره پرواز ۱۲۷۶ از ارومیه عازم مهراباد می‌شود.
مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به افزایش پرواز‌های مسیر ارومیه- تهران خاطر نشان کرد: با توجه به تقاضای پرواز در مسیر ارومیه- تهران، شرکت هواپیمایی قشم ایر یک سورتی پرواز در روز‌های چهارشنبه به صورت رفت و برگشت به پرواز‌های خود افزوده است.
قراملکی افزود: پرواز فوق از بیست و هشتم خرداد ماه آغاز می‌شود و از این پس روز‌های چهارشنبه با شماره پرواز ۱۲۷۷ ساعت ۶:۰۵ از تهران راهی ارومیه و ساعت ۸:۱۰ ارومیه را به مقصد مهراباد ترک خواهد کرد.
 مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در ادامه گفت:با افزوده شدن ۳ پرواز جدید به لیست پرواز‌های فرودگاه ارومیه تعداد پرواز‌ها از این فرودگاه به ۳۱ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.
قراملکی در پایان افزود: در تمامی ناوگان‌های هواپیمایی پروتکل‌های بهداشتی از قبیل کنترل و میکروب زدایی بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توزیع پک‌های بهداشتی بین مسافرین از سوی شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز