مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

ورزشکاران به حاشیه رانده شده و معتاد از دغدغه های ما در حوزه ورزش است / باید فکر چاره جدی برای مبارزه با اعتیاد باشیم

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۵۷۹۱
ورزشکاران به حاشیه رانده شده و معتاد از دغدغه های ما در حوزه ورزش است /  باید فکر چاره جدی برای مبارزه با اعتیاد باشیم
سید علی کریمی گفت: حضور نخبگان بسیجی و پاسدار برای حل معظلات جامعه یک خرسندی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ کریمی در دیداربا معاون فرهنگی و ورزشی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اظهار کرد: بسیج و سپاه همواره کمک حال مردم در شرایط سخت و در مشکلات بوده است و این نگاه ارزشمند بسیار مقدس است که به دنبال آن حرکت می کنید.

او افزود: یکی از آسیب های کنونی در جامعه معتادان هستند که کمک کردن به آنها یک وظیفه همگانی است که در این راستا سپاه الحمدلله نیز ورود کرده و به دنبال کمک به رفع دغدغه مردم را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان تصریح  کرد: یکی از مشکلات ما در حوزه ورزش بحث جوانان و ورزشکارانی هستند که به حاشیه رانده شده و متاسفانه معتاد شده اند و همواره در دغدغده ما و تصمیم گیران کلان نیز قرار دارد.

کریمی خاطر نشان  کرد: باید فکر چاره جدی برای مبارزه با اعتیاد باشیم که همین اقدام جهادی شما که نمونه بارز یک نوع ایثار و بسیار با اهمیت است و امیدواریم رفته رفته منجر به نتایج پر خیر برکت باشد.

اوبیان  کرد: سود جامعه سالم برای همه است و ایجاد همین مرکز درمانی برای افراد معتاد توسط سپاه استان می تواند با این نگاه کارشناسی که صورت گرفته و بسیار نوآورانه است، باعث ایجاد سلامت جامعه شود.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان یادآورشد: تلاش برای سلامت جامعه یک تکلیف برای مسئولان است و باید با دید این که وظیفه است به آن کمک کنیم و در این راستا از آن جا که دغدغه مهمی است با تمام توان کمک خواهیم کرد و هر چیزی که بتوانیم دریغ نخواهیم کرد.

 

نظر شما