جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیات ورزش های ناشنوایان استان اردبیل برگزارشد

سجاد انوشیروانی: راهکارهای مختلفی برای کمک به هیات های ورزشی موفق در نظر داریم

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۵۸۴۹
مسائل و مشکلات هیات های ورزشی ناشنوایان استان اردبیل با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش برنا،با حضور دکتر سجاد انوشیروانی،مدیرکل ورزش و جوانان استان و برادران معاون ورزشی اداره کل در محل هیات ورزش های ناشنوایان استان، مسائل و مشکلات و راهکارهای بهبود عملکرد ورزش ناشنوایان استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

سخاوتعلی خدنگی ،رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه ورزش ناشنوایان استان به آمار فعالیت و موفقیت های ورزشکاران ناشنوای استان اردبیل اشاره کرد .
او با اشاره به محدودیت ها و مشکلات سخت افزاری موجود خواهان مساعدت هرچه بیشتر مسئولان، جهت افزایش افتخارآفرینی ورزشکاران ناشنوای استان در سطح کشور و عرصه های بین المملی شد.
دکتر سجاد انوشیروانی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های هیات ورزش های ناشنوایان استان اردبیل و قدردانی از زحمات رئیس هیات گفت: بالای ۸۰ درصد موفقیت های این هیات مرهون فعالیت هاو دوندگی های خستگی ناپذیر رئیس و اعضای هیات ورزش های ناشنوایان استان اردبیل است که بدون تکیه صرف به بودجه دولتی، برنامه های خود را در حد توان و حتی فراتر از آن پیش برده اند.
او بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در این شرایط سخت اقتصادی، با راهکارهای مختلف مالی و استفاده از امکانات سخت افزاری موجود بیشتر از پیش در خدمت این هیات باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز