معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان خبر داد :

آغاز طرح ویژه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط صنوف

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۶۲۸۷
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان از آغاز طرح ویژه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط صنوف خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ درویش علی حسن زاده اظهار کرد : مطابق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنفی و مراکز عرضه و فروشگاهی به زیر 20 درصد رسیده است .

وی ادامه داد : از طرفی با توجه به روند صعودی شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت هر چه بیشتر ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی ، مطابق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا ، و مشابه سایر طرح‌های نظارتی ویژه، طرح ویژه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ، سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی از هفته جاری اجرایی می گردد .

وی افزود : از آنجا که حفظ سلامت مردم اولویت اول دولت و مسئولین بوده و پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس بهترین و مهمترین راه مقابله با شیوع آن است ، لازم است تمامی واحدهای صنفی و مراکز عرضه و فروشگاهها ، پروتکل‌های بهداشتی را تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می نماید ، رعایت نمایند و در غیر اینصورت با آنها برخورد خواهد گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز