استاندار البرز:

یک سوم جمعیت البرز در بافت ناکارآمد سکونت دارند

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۶۲۹۱
یک سوم جمعیت البرز در بافت ناکارآمد سکونت دارند
استاندار البرز گفت: یک سوم جمعیت استان البرز در ۶۲ منطقه حاشیه‌ای و بافت ناکارآمد سکونت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزاله شهبازی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تشریح شرایط استان و تهدیدهایی که به واسطه رشد سریع جمعیت و مهاجرت و همچنین افزایش جدی حاشیه نشینی در البرز بر ضرورت توجه ویژه ملی به این استان تاکید کرد.

وی موارد لازم جهت تسریع در تحقق برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) را برشمرد و گفت: اقدامات بسیاری در جهت رفع محرومیت در البرز صورت گرفته که مصداق بارز آن قرار دادن اشتهارد در زمره شهرستان‌های مناطق محروم کشور بود که بر این اساس اعتبار ویژه ای جهت محرومیت زدایی این منطقه در نظر گرفته شد.

استاندار البرز از موافقت رئیس جمهور برای رفع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر شهرک‌های صنعتی اشتهارد به عنوان اقدامی مهم در جهت تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و دستیابی به اشتغال و افزایش تولید یاد کرد و افزود: برنامه‌های بسیاری برای اشتغالزایی در استان داریم که اجرای پروژه ملی اشتغال مهارت محور، راه اندازی کارخانه فناوری و تبدیل لکه‌های صنعتی به ناحیه صنعتی، بخشی از آنها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: حدود یک سوم جمعیت استان البرز در ۶۲ منطقه حاشیه‌ای و بافت ناکارآمد سکونت دارند که این جمعیت نیازمند عنایت ویژه ای در بخش‌های مختلف هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز