رتبه‌بندی پنج نماد برتر بازار سهام در پنج روز معاملاتی اخیر

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۶۴۱۳
سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و فولاد مبارکه اصفهان در پنج روز متوالی در بین هفت شرکت برتر از نظر ارزش معاملات روزانه بورس قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری برنا؛  امروز پنج نماد «شپنا»، «شتران»، «شبندر»، «شستا» و «فولاد» به ترتیب در جایگاه اول تا پنجم بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس قرار گرفتند.

پالایش نفت اصفهان برای دومین روز متوالی در جایگاه اول بیشترین ارزش معاملات روزانه قرار داشت، پالایش نفت تهران پس از استمرار صف‌های سنگین خرید طی روزهای گذشته سرانجام ۹۰۸ میلیارد تومان خرید و فروش شد و به رتبه دوم نائل آمد. پالایش نفت بندرعباس نیز به عنوان سومین پالایشگاهی جایگاه بعدی را از آن خود کرد.

از بیستم تا بیست و ششم خردادماه سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با نماد «شستا» تنها سهامی بود که در پنج روز متوالی در بین پنج شرکت برتر از نظر ارزش معاملات روزانه جای گرفت، فولاد مبارکه اصفهان نیز به عنوان یکی دیگر از وزنه‌های مهم بازار، رتبه‌ای بیشتر از هفتم نداشته است.

با نگاهی به این نمودار می‌توان فهمید سهام ایران خودرو با نماد «خودرو» تنها یک روز در جمع پنج سهم برتر قرار داشت که به نظر می‌رسد هیجانات پس از ثبت افزایش سرمایه تا حد زیادی فروکش کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز