بوستان امید در ورودی شرقی کرج به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۶۹۵۳
بوستان امید در ورودی شرقی کرج به بهره برداری می رسد
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، از افتتاح پارک امید با وسعت حدود 4 هکتار در ورودی شرقی شهر خبرداد و گفت: این پارک روز شنبه31 خرداد با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پیمان بضاعتی پور با اشاره به موقعیت جغرافیایی این  پارک اظهار کرد: پارک امید در بلوار جانبازان بعد از پارک مادر و در ابتدای جاده چالوس در مسیر رفت و آمد مسافران و گردشگران شهرهای شمالی واقع شده و علاوه بر ساماندهی ورودی شهر، دسترسی شهروندان و مسافران را به خدمات تفریحی و رفاهی فراهم می کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دیوار سبز عمودی خاورمیانه با گستره بیش از 50 هزار فلاور باکس در این پارک قرارگرفته اضافه کرد: فضای قسمت مسطح  پارک امید  همتراز با خیابان حدود ۱۳هزار متر مربع است و یک هکتار مساحت این دیوار سبز را تشکیل می دهد که با گلدان و گل‌هایی با تنوع رنگی مختلف و مصرف آب حداقلی جلوه متفاوتی را به فضای این پارک داده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری کرج افزود: این پارک  برخوردار از امکاناتی همچون آبنما، مبلمان پارکی ، پارکینگ با حداقل ظرفیت پارک 200 خودرو و  نور پردازی ویژه است .

این مسئول  با اشاره به توسعه شهر کرج و گسترش نیازهای مردم در زمینه استفاده از بوستان‌ها ی شهری افزود: تقویت زیرساخت‌های گردشگری و احداث مراکز تفریحی در کرج که پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد از نیازهای ضروری شهر کرج است.

بضاعتی پور با بیان اینکه پارک امید در محل انباشت دپوی نخاله و زباله احداث شده  توضیح داد: با حمایت شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری تلاش می کنیم سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان آوریم و با احداث پارک های موضوعی و  کاربردی در اقصی نقاط شهر گامی مثبت در راستای توسعه فضای سبز و جلب رضایت شهروندان برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز