معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان:

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای آسیب دیده از کرونا / بنگاه های اقتصادی استان ثبت‌نام و مدارک خود رادر سامانه کارا تکمیل کنند

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۷۰۲۱
پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای آسیب دیده از کرونا / بنگاه های اقتصادی استان  ثبت‌نام و مدارک خود رادر سامانه کارا  تکمیل کنند
اسد عبداللهی گفت: بنگاه های اقتصادی به منظور بهره مندی از این تسهیلات در سامانه ثبت نام کنند .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ عبدالهی در  جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که  با دستور کار تشریح دستورالعمل پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده ازکرونا و اطلاع رسانی به مشمولین دریافت این تسهیلات برگزار شده بود ،اظهار کرد: به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان، اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار آنها قرار می گیرد .

اوافزود: بنگاه های اقتصادی استان برای بهره مندی از این تسهیلات، ضرورت دارد در سامانه کارا ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کنند .

 عبدالهی  تصریح کرد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به گونه ای اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره مند شوند .

او خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی بر اثر بیماری کرونا در استان دچار آسیب شده اند که برخی از آنها کاملا تعطیل و برخی دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند که برای جبران خسارات آنان این اعتبار در نظر گرفته شده است .

 عبداللهی  یاداورشد: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه می باشد که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان به هر بنگاه اقتصادی تسهیلات پرداخت خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز