رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد:

ظرفیت بیمارستان پیامبراعظم(ص) پر شد/ امکان قرمز شدن وضعیت سایر شهرهای استان

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۸:۴۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۷۰۷۱
ظرفیت بیمارستان پیامبراعظم(ص) پر شد/ امکان قرمز شدن وضعیت سایر شهرهای استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تاکید بر اینکه ظرفیت بیمارستان پیامبراعظم(ص)پرشده است گفت: احتمال افزایش شهرهای قرمز استان تا پایان هفته وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: عبدالرضا فاضل، شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری با تاکید بر اینکه 5 شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد اظهار کرد: با توجه به تعطیلات هفته گذشته، پیش بینی افزایش شیوع کرونا در هفته جاری وجود داشت و احتمال اینکه تا آخر هفته شهرهای قرمز ما افزایش یابد وجود دارد.

وی تاکید کرد: در تعطیلات عید فطر و رحلت امام (ره) به علت عدم رعایت مردم شاهد وضع موجود هستیم و در صورتی که مردم به هشدارهای توجه نکنند، محدودیت های اسفند ماه دوباره تکرار خواهد شد که تحمل آن برای مردم دستگاه‌ها، ادارات، مشاغل و اصناف سخت است.

فاضل یا یادآوری اینکه ظرفیت بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس تقریباً پر شده گفت: ۱۳ بیمار در بخش ایزوله بیمارستان شهید صیاد شیرازی ، ۳۰ بیمار در پنج آذر و در سایر شهرستان ها هم یک بخش با حدود ۲۵ بیمار وجود دارد.

فاضل با تاکید بر اینکه مردم باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد شلوغی بیمارستان ها نباشیم بیان داشت: اگر ۷۵۰ بیمار بستری در سطح استان داشته باشیم، وضعیت گلستان قرمز خواهد شد.

وی ادامه داد: در دو هفته گذشته ۵۸۰ بیمار بستری داشتیم و اگر مردم رعایت نکنند ظرف سه تا چهار روز آینده، با بستری ۳۰۰ بیمار کل گلستان قرمز خواهد شد.

فاضل در پایان تصریح کرد: شرایط سفید و زرد شکننده است و اگر مردم رعایت نکنند ممکن است تا آخر هفته سه شهرستان دیگر استان نیز قرمز شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز