مدیرعامل جمعیت هلال احمرلرستان خبرداد:

آغاز طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر لرستان از یکم تیرماه

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۷۶۵۰
آغاز طرح تابستانه  امداد و نجات  هلال احمر لرستان از یکم تیرماه
صارم رضایی ازآغاز طرح تابستانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان از ۱ تیر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ رضایی با اعلام این خبر، اظهار کرد :همزمان با سراسر کشور از ۱ تیرماه مانور طرح تابستانه آغاز و تا سه ماه تابستان ادامه دارد .

او افزود: این طرح با هدف ارائه مطلوبترین خدمات امدادونجات، کمک های اولیه و خدمات اجتماعی در حوادث، ایجاد اطمینان خاطر و آرامش فکری مسافرین در طول مسیرهای مسافرتی با رؤیت نیروهای امدادی و معرفی هر چه بهتر خدمات بشر دوستانه و داوطلبانه و نمایش توان بالای خدمات امداد ونجات در دستور کار قرار گرفته ا ست.

رضایی  با بیان اینکه  جمعیت هلال احمر استان لرستان امسال  با موجود شیوع ویروس کووید 19  با رعایت پروتکل های بهداشتی  و   با تمام نیروهای امدادی مستقر در 18 پایگاه بین جاده ای  و 1 پایگاه کوهستانی با مدیریت  عالی جهت امداد رسانی  به حادثه دیده گان در سراسر نقاط استان لرستان در حال خدمت رسانی  به هموطنان  می باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده‌های پر تردد و مبادی ورودی شهرها انجام شده است این امر به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها صورت گرفته است.

اوگفت:  از عموم هموطنان خواستاریم  که در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی  با مرکز کنترل  هماهنگی عملیات امداد دو نجات  ۱۱۲ به عنوان تنها شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز