خبرنگار گلستانی در جشنواره ملی کرونا" گره"تجلیل شد

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۷۷۵۳
خبرنگار گلستانی در جشنواره ملی کرونا گرهتجلیل شد
اثر علی قاسمعلی، خبرنگار گلستانی در بین 221 یادداشت خبرنگاران کشور بعنوان 4 اثر برتر انتخاب و در جشنواره ملی کرونا "گره"تجلیل شد

به گزلرش خبرگزاری برنا از گرگان: در اختتامیه جشنواره رسانه ای ملی کرونا تحت عنوان " گره " یادداشت خبرنگار ایرنای گلستان از سوی هییت داوران به عنوان چهار اثر برتر این جشنواره به عنوان یادداشت برتر انتخاب و از سوی رییس سازمان بسیج رسانه کشور  جایزه نقدی و تندیس جشنواره به این خبرنگار گلستانی. اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این مراسم گفت: حریت و جسارت در خبر باید در دستور کار خبرنگاران و بیان حقیقت اولویت مهم رسانه ها باشد.

مسعود بصیری با بیان این که امروزه آگاهی و روشنگری در جهان امری مهم و اساسی است که نباید از آن غافل شد ، افزود : خبرنگاران امروزه پیامبران اطلاع رسانی و حقیقت هستند و باید روشنگری کنند و به دنبال تغییر باشند.

کسب عکس برتر در جشنواره عکس تالاب های کشور در سال 2018 ؛ کسب عنوان برتر در رشته عکس و گزارش نویسی در جشنواره استانی ابوذر در سال های 97 و 98 از دیگر موفقیت های علی قاسمعلی خبرنگار. خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان در حوزه خبر می باشد 

نویسندگان ۱۰ یادداشت برتر ارسالی به جشنواره ملی گره در مراسم پایانی که امروز پنجشنبه در شهرستان نکاء استان مازندران برگزار شد، تجلیل شدند

بر اساس اعلام متولیان جشنواره  ، در مجموع ۲۲۱ اثر در قالب یاداشت در مورد کرونا از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

جشنوراه ملی گره با هدف شناسایی و تقدیر از برترین های اطلاع رسانی درست و بهنگام در ارتباط با کرونا از اسفند ماه پارسال از سوی بسیج رسانه مازندران فراخوان داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز