مراسم تجلیل از " کریم باوی" پیشکسوت فوتبال ایران در فردیس برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۷۹۶۸
مراسم تجلیل از  کریم باوی  پیشکسوت فوتبال ایران در فردیس برگزار شد
مراسم تقدیر و تجلیل از " کریم باوی" پیشکسوت اسبق تیم ملی فوتبال ایران به همت اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال استان البرز، مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان و جمعی از خیرین شنبه شب در فردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید کریمی رئیس مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تقدیر و گرامیداشت پیشکسوتان باید تبدیل به یک عادت شود.

وی ادامه داد: مراسم تقدیر از کریم باوی با حضور تمامی طیف های جامعه از ورزشکاران تا کسبه و مدیران شهری انجام شد که باید دست تک تک این جوانمردان را بوسید.

کریمی ضمن اشاره به اهمیت توجه به پیشکسوتانی همچون باوی گفت: باید همواره در کنار این عزیزان بود تا هیچ وقت احساس تنهایی نکنند و حضور سایر اقشار جامعه را کنار خود حس کنند.

منصور بیک وردی رئیس هیئت فوتبال استان البرز نیز در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از تمامی کسانی که در این مراسم شرکت کرده بودند عنوان کرد: برگزاری تقدیرهای این چنینی کمترین کاری است که در حق پیشکسوتان نامداری چون کریم باوی می توان انجام داد.

وی تأکید کرد: ورزشکاران جوان باید با شناخت و احترام به پیشکسوتان با مرام و شخصیت آن ها آشنا شوند و این عزیزان را الگوی زندگی حرفه ای خود قرار دهند.

حمید استیلی پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران هم که در این مراسم حضور داشت ضمن ابراز خوشحالی از بهبودی وضعت جسمانی کریم باوی گفت: از تمامی نیکوکاران و ورزشکاران شهرکرج و فردیس تشکر می کنم که با برگزاری مراسمات این چنینی مایه دلگرمی پیشکسوتان هستند.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تأکید کرد: باید قدر لحظه ها را دانست و تا زمانی که اسطوره های‌مان در بین ما هستند قدرشان را بدانیم و نگذاریم که این عزیزان به دست فراموشی سپرده شوند.

فرشاد فلاحت زاده بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال نیز در بخش دیگری از این مراسم با خبرگزاری برنا به گفتگو پرداخت و خاطرنشان کرد: وظیفه هر ورزشکاری است که در برنامه های این چنینی شرکت کند و بداند که امثال کریم باوی برای ورزش این کشور چه سختی هایی را متحمل شده اند.

وی با یادآوری دوران بازیگری کریم باوی گفت: کریم که یکی از سرزنان برتر جهان بود و وقتی گل می‌زد مردم سر از پا نمی شناختند، امروز با بیماری سختی دست به گریبان است اما بدون شک با حمایت و دعای خیر اقشار مختلف مردم با روحیه خوبی که از او سراغ دارم از این چالش نیز عبور خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز