مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

هیچ شهر و روستای لرستان از سد تامین آب شرب نمی کند / چند تلمبه خانه در سطح خرم آباد بازسازی و اصلاح می‌شوند

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۸۰۶۸
هیچ شهر و روستای لرستان از سد تامین آب شرب نمی کند / چند تلمبه خانه در سطح خرم آباد بازسازی و اصلاح می‌شوند
حمید رضا کرموندگفت: امیدواریم سد هایی که تخصیص آب شرب دارند به زودی تکمیل شوند و به توانیم از این ظرفیت نیز استفاده نماییم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ کرموند با حضور در خانه مطبوعات ودیدار با هیئت مدیره که  به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب انجام گرفت ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت مدیره‌خانه مطبوعات اظهار کرد : اعضای این دوره افرادی بسیار پر‌انرژی و توانمند هستند، امیدوارم اتفاقات خوب و مثبتی برای اهالی رسانه رقم بزنند

اوافزود: برگزاری دوره های آموزشی خانه مطبوعات کار بسیار خوب و ارزشمندی است که حتی روابط عمومی ها وکارشناسان روابط عمومی دستگاه اجرایی نیز می‌تواند از این دوره های آموزشی بهره مند شوند.

کرموند به بحث یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری اشاره کرد و یادآورشد: عزم جدی وهمکاری مطلوبی که دربین عوامل معرفی شده دربین دوشرکت آبفای شهری و روستایی اسبق وجود داشته که این فرآیند به سرعت وطبق قوانین اعلام شده درکمترین زمان صورت گرفته به شکلی که این فرآیند به نسبت سایراستانها درلرستان سریع تر به وقوع پیوست.

او با بیان اینکه درآمار سطح بهره مندی روستا باید بازنگری می شد ،تصریح کرد : پارسال سطح بهره مندی از متوسط کشوری بالاتر بوده است ،از کل 2900 روستا بیش از ۱۵۰۰ روستا تحت پوشش شرکت بوده اند، که پس از بازنگری و بروز کردن آنها در روستاهای بهره مند استان به زیر ۷۲ درصد و زیر خط متوسط کشور قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطر نشان  کرد: هیچ شهر و روستای استان از سد تامین آب شرب نمی کند که این مضوع به عنوان یک درد و مشکل محسوب می‌شود و امیدواریم سد هایی که تخصیص آب شرب دارند به زودی تکمیل شوند و به توانیم از این ظرفیت نیز استفاده نماییم.

کرموندبیان کرد: کیفیت آب شهر و روستا به طور مرتب کنترل می شود، و کیفیت آب در استان مطلوب اما در حد ایده ال نمی باشد ولی کیفیت خوبی دارد و جزو ۱۰ استان برتر کشوراز نظر کیفیت می‌باشد.

او به بحث اصلاح شبکه های استان اشاره کرد وگفت: طی صحبت‌هایی که با شرکت آب و فاضلاب کشور انجام شده است چند تلمبه خانه در سطح خرم آباد از جمله قاضی آباد، مطهری و جلال آل احمد بازسازی و اصلاح می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان  گفت: با توجه به شروع فصل گرما واستفاده مردم از کولرهای ابی ، خواستار دقت مشترکین و رعایت توصیه های لازم جهت جلوگیری از هدررفت آب شد ، زیرا  کولر های آبی به صورت روزانه نزدیک به 500 لیتر آب مصرف می کنند و مصرف هر خانوار را تا دو برابر افزیش می دهند.

کرموند  تاکید کرد: از روستاییان عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده شکستگی، قطعی و هرگونه  مشکل در خصوص آب و فاضلاب دارند به سامانه 122 که به صورت شبانه روزی فعال می باشد، اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز