رییس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان :

۱۶ دستگاه موظف به حمایت از ورزش جانبازان و معلولان هستند

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۸۲۰۸
۱۶ دستگاه موظف به حمایت از ورزش جانبازان و معلولان هستند
رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان، البرز را استانی قهرمان پرور و ارزشمند برای ورزش کشور ارزیابی کرد وگفت: 16 دستگاه موظف به حمایت از ورزش جانبازان و معلولان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، شروین اسبقیان در مجمع سالیانه هیئت استان البرز اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز در بین ورزشکاران عزیز استان البرز و در این مجمع حضور پیدا کرده ام.

وی با بیان این که  البرز موفقیت های قابل توجهی در ورزش به دست آورده است  گفت: البرز استانی قهرمان پرور و ارزشمند برای ورزش است و همواره قهرمانان نام آور و افتخار آفرینی را تحویل کشور داده است.

اسبقیان افزود: مجموعه فدراسیون در کنار اداره کل ورزش و جوانان تمام توان و ظرفیت خود را برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولان البرز به کار خواهد بست تا این هیئت روند رو به رشد خود را با سرعت بیشتری طی کند.

وی با اشاره به شرایط بوجود آمده در ورزش کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: حفظ سلامتی و روحیه ورزشکاران همواره در اولویت برنامه های فدراسیون قرار خواهد داشت اما این باعث نخواهد شد که به طور کلی فعالیت های ورزشی را تعطیل کنیم.

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان اضافه کرد: باید با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی همچنان به فعالیت ادامه دهیم چرا که در غیر اینصورت با مشکلاتی از قبیل افسردگی و مسائل روحی و جسمی ورزشکاران مان روبرو خواهیم شد.

وی با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 97 مبنی بر وظایف دستگاه ها برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولان، خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه برای 16 دستگاه در سطح کشور وظایفی تعریف و تشریح شد تا از ورزش جانبازان و معلولان حمایت کرده و در جهت توسعه آن گام بردارند.

اسبقیان تصریح کرد: باید ستاد راهبردی این مصوبه در استانها با حضور استانداران تشکیل شود تا ادارات کل استانی موظف به انجام وظایف خود در این زمینه باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز