معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان:

مجمع خیرین ازدواج زمینه ساز برون رفت از مشکلات حوزه ازدواج خواهد بود

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۸۶۴۱
مجمع خیرین ازدواج زمینه ساز برون رفت از مشکلات حوزه ازدواج خواهد بود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: مجمع خیرین ازدواج میتوانند برای برون رفت ازمشکلات حوزه ازدواج بسیار تاثیر گذار باشند و موانع پیش روی ازدواج را بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا چراغعلی در نخستین انتخابات مجمع خیرین ازدواج استان گلستان که با حضور قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ازدواج و رشد جمعیت کشور و همچنین با توجه به ابلاغ ایشان در خصوص شورای جمعیت که  در 14 بند تبیین شده است ، توجه به ازدواج و برداشتن چالش های این حوزه بسیار مورد تاکید می باشدکه متاسفانه در دو دهه گذشته کارنامه قابل قبول و قابل دفاعی در این بخش نداشته ایم.

وی افزود: برای برون رفت از این بحران و مخصوصا رفع بحران کاهش جمعیت مجمع خیرین ازدواج میتوانند بسیار تاثیر گذار باشند و موانع پیش روی ازدواج را بردارند.

چراغعلی تاکید کرد: طبق آمار در اکثر کشورهای توسعه یافته سن به فرزند رسیدن 28 سال می باشد اما متاسفانه  در کشور ما با پیشینه فرهنگی  و اجتماعی در این حوزه متاسفانه از این شاخص ها فاصله گرفته ایم.

وی افزود: ما تلاش میکنیم به عنوان نماینده دولت برای پیشبرد اهداف تبیین شده در این حوزه با تمام توان در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان  و همچنین خیرین باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: از افرادی که میتوانند در اتاق فکر حضور داشته باشند استقبال خواهیم کرد تا پس از بررسی چالش های موجود با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های مختلف تقسیم کار صورت بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز