رئیس فوریت های پزشکی لرستان۱۱۵ خبرداد:

اختصاص ۴ دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی لرستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۸۷۵۹
اختصاص  ۴ دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی لرستان
علا الدین شیخی ازاختصاص 4 دستگاه آمبولانس بنز با تمامی تجهیزات لازم جهت پایگاه های پیش بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  شیخی در این خصوص به رسانه ها ،اظهار کرد: براساس نیازهای استان لرستان به امکانات و تجهیزات پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی و با همکاری دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور و حمایت ها و پیگیری های مستمر دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان 4 دستگاه آمبولانس بنز با تمامی تجهیزات لازم جهت پایگاه های پیش بیمارستانی به  ارزش 8 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اختصاص یافت.

او افزود :در سال جهش تولید و خدمت به مردم پیگیر واگذاری آمبولانس های بیشتری به استان لرستان هستیم تا بتوانیم دسترسی مردم را به خدمات اورژانس های پیش بیمارستانی روز به روز افزایش دهیم.

شیخی تصریح کرد: پایگاه جدید پیش بیمارستانی منطقه عدل آباد سلسله و دلفان راه اندازی شده است و ما در نظر داریم در ادامه خدمات خود به مردم 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس دیگر را به ناوگان لجستیکی خود در اورژانس  فوریت های پزشکی 115 استان لرستان بیافزائیم و نیز در نظر داریم از امکانات موتورلانس برای شهرهای بزرگ استان بهره ببریم تا در مواقع بحرانی از امکانات بیشتری برای خدمت  برخوردار باشیم.

به گفته او هم اکنون  در دانشگاه علوم پزشکی لرستان 72پایگاه شهری و بین جاده ای فوریت های پزشکی 115، و دو پایگاه هوایی بصورت شبانه روزی به مردم لرستان خدمات ارائه می‌دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز