مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

کسب رتبه برتر بسیج ورزشکاران در استان کردستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۸۸۱۹
کسب رتبه برتر بسیج ورزشکاران در استان کردستان
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در شورای عالی بسیج ورزشکاران گفت؛ کسب رتبه برتر سازمان بسیج ورزشکاران کردستان در میان استان های سراسر کشور نشان از تعامل خوب این نهاد با دستگاه ورزش و جوانان دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حامدجولائی" در اولین جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان که روز یکشنبه یکم تیرماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد با اشاره به کمک ها و همکاری های سازمان های بسیج و سپاه با دستگاه ورزش و جوانان کردستان در راستای احداث اماکن ورزشی در نقاط مختلف استان اظهار کرد؛ این نهادها با بنا کردن سالن ها و اماکن ورزشی در نقاط دور دست و روستاهای صعب العبور کمک شایانی به پیشرفت ورزش این استان کرده اند.
وی افزود؛ دستگاه ورزش و جوانان کردستان با همکاری و همفکری بسیج ورزشکاران و همگامی نهاد سپاه توانست در پیشبرد اهداف ورزشی و نیز هدف های مشترک خود با این نهادها کارهای خوبی را انجام دهد که کسب رتبه برتر بسیج ورزشکاران کردستان در کشور و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف کشور به میزبانی استان از نمونه های بارز آن است.
جولائی تصریح کرد؛ سپاه استان کردستان با احداث 90 سالن ورزشی در نقاط روستایی و صعب العبور که دستگاه ورزش و جوانان با توجه به شرایط ویژه راه ها شاید هیچ وقت نمی توانست در این مناطق مکان ورزشی بنا کند کمک شایانی به رشد ورزش و افزایش سرانه ورزشی استان کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود؛ شورای عالی بسیج ورزشکاران تنها مختص به سازمان بسیج نیست و جلسه ای مشترک در راستای همفکری، همکاری و هماهنگی این نهاد با هیات های ورزشی و دستگاه ورزش و جوانان است تا بتوانیم با کمک یکدیگر بهترین نتیجه را بدست آوریم.
جولائی به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و حضور محدود نماینده های هیات های ورزشی در اولین جلسه شورای بسیج ورزشکاران اشاره کرد و گفت؛ امیدوارم در جلسه بعدی این شورا که بزودی و با حضور جمع بیشتری از هیات های ورزشی برگزار می شود بتوانیم با بیان دغدغه های اصلی و اساسی ورزشکاران و بررسی راهکارهای مناسب آنها کمک شایانی به رشد بخش ورزش استان کنیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد؛ که پیشرفت هر دو حوزه ورزش و جوانان تنها با تلاش دستگاه ورزش و جوانان و منابع محدودش میسر نمی شود و در این راستا همکاری و همفکری هیات های ورزشی، سمن های جوانان و دیگر دستگاه ها را می طلبد.
حامدجولائی در پایان سخنانش اظهار کرد؛ امیدواریم کسانی که به عنوان منتقد در رسانه ها عملکرد دستگاه ورزش و جوانان کردستان را مورد نقد قرار می دهند تمامی زوایا را مورد بررسی قرار داده و تنها نقاط ضعف را بزرگ نمایی نکنند بلکه نقاط مثبت و دستاوردهای ورزش و جوانان را نیز به مردم معرفی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز