معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

فرارسیدن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۸۹۳۱
دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر خود است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، متن پیام تبریک معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به شرح ذیل است:

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی العقده است. آغاز آن با ولادت حضرت معصومه(س) و پایانش با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) می باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر خود است مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نمود و غربت و بیماری و مرگ در عنفوان جوانی را برای او آسان نموده است.

دهه کرامت یادآور عزم، قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می باشد علی الخصوص زنان در دوران دفاع مقدس که چگونه با مهر و محبت به پدر ، برادر و همسران خود آنها را دلگرم به زندگی کردند با آنکه آنها دارای جراحت های فراوانی بودند اما دل به زندگی بستند.

تمام مفاهیم عمیق و سازنده ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می شوند چرا که حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... برای همه مردم قرار گرفته است.

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده دار شوند.

دهه کرامت یادآور زهرا و زینب(سلام‌الله علیها) و همچنین یادآور زینب و حسین(علیهماالسلام) است.

دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌هاست و یادآور جمال و کمال والای انسانیت است.

روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) را ارج نهاده و به دختران ایران زمین این روز گرانقدر را تبریک می گویم.

نظر شما