با انعقاد تفاهمنامه؛

ظرفیت های پیام در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران قرار می گیرد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۹۰۸۵
ظرفیت های پیام در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران قرار می گیرد
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد : با هدف تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و خدمات رسانی هر چه بیشتر به آنها، ظرفیت های این منطقه در اختیار آنها قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، دکتر نادر ثناگو مطلق که در نشست  با مدیر کل و معاونین  بنیاد شهید و امور جانبازان و ایثارگران البرز که در مجموعه پیام برگزار شد ضمن تاکید بر تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران افزود: به همین منظور تفاهم نامه ای بین منطقه و بنیاد شهید استان منعقد خواهد شد.

وی اضافه کرد: ایجاد کریدوری با هدف شناسایی توانایی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران برای آموزش و اشتغال آنها در منطقه از جمله مفاد این تفاهم نامه خواهد بود.

ثناگو مطلق گفت: همچنین ارایه تسهیلات برای استفاده از پروازهای فرودگاه و مساعدت در جهت امکان حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران برای فعالیت اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه بین منطقه و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان منظور خواهد شد.

 

نظر شما