مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز:

مردم صرفه جویی کنند قطعی برق در تابستان نخواهیم داشت

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۹۱۱۳
مردم صرفه جویی کنند قطعی برق در تابستان نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرزبا بیان اینکه پیش بینی می کنیم بتوانیم تابستان امسال را بدون قطعی جدی برق پشت سر بگذاریم گفت: صرفه جویی مردم دراین موضوع نقشی تعیین کننده دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،بهنام بیات با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۹.۹ درصد از مردم به برق آن هم با قیمت یارانه ای دسترسی دارند، اظهار کرد: در خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۹ افزایش مصرف برق داشته ایم.

وی در ادامه افزود: بخش عمده ای از نیروی برق استان توسط مشترکین خانگی مصرف می شود و رقم مصرف انرژی برق استان در بخش صنعت حدود  ۳۱درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در خصوص اینکه احتمال قطعی برق مدیریت شده در تابستان سال جاری وجود دارد یا خیر، بیان کرد:  پیک مصرف سال گذشته ۱۳۰۰مگاوات بوده و امسال به رقم ۱۲۰۰ مگاوات نزدیک شده ایم، ولی پیش بینی می کنیم بتوانیم تابستان امسال را بدون قطعی جدی برق پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه تصریح کرد: البته ممکن است به واسطه تغییرضریب بهره وری  تجهیزات و تاسیسات برق در دمای زیاد و همچنین افزایش بیش از حد مصرف توسط مشترکین در بعضی روزها قطعی موقت برق در برخی مناطق پیش بیاید.

بیات با بیان اینکه از مردم درخواست می شود در ساعات اوج مصرف از روشن کردن وسایل برقی پرمصرف مثل ماشین لباس شویی، ماشین ظرفشویی و غیره خودداری کنند، گفت: همچنین تقاضا داریم مردم استان در مصرف خود صرفه جویی کنند تا تابستان امسال را به خوبی پشت سر بگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز