فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز :

البرز با راه اندازی پروازهای مسافری ۱۰ سال جلو می افتد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۹۵۹۰
البرز با راه اندازی پروازهای مسافری ۱۰ سال جلو می افتد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: با راه اندازی و توسعه بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام، این استان 10 سال جلو می افتد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار سید یوسف مولایی دربازدید از فرودگاه پیام ضمن مناسب توصیف کردن امنیت پروازی این فرودگاه عنوان کرد: سطح امنیت پرواز در فرودگاه پیام نسبت به فعالیت های خود فرودگاه بسیار خوب است .

وی با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: مدیریت فرودگاه در این زمینه خوب عمل کرده و بخشی از زیر ساخت هایی را که نداشتند توانسته اند کامل کرده  و از نظر تخصصی و فنی نیز با داشتن متخصصان توانمند، امکانات فنی مورد نیاز را تامین کردند.

مولایی در ادامه با اشاره به نقش این فرودگاه در توسعه استان و اینکه راه اندازی بخش مسافری پیام، کرج را 10 سال به جلو برد گفت: اعتقاد سپاه امام حسن مجتبی(ع) بر این است که راه اندازی فرودگاه بین المللی پیام، می تواند به توسعه استان در ابعاد  مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی روانی کمک کند، چرا که توسعه هر چه بیشتر این فرودگاه می تواند زمینه ساز اشتغال بیشتر، توسعه حمل و نقل شهری و در کل به نفع مردم و استان است.

وی ادامه داد: به همین منظور ما نیز با توجه به دستاوردهای خوبی که پیام می تواند به استان و مردم داشته باشد از این ظرفیت موجود در استان در حد توان خودمان حمایت خواهیم کرد.

 

نظر شما