همزمان با میلاد حضرت معصومه(س)؛

اسامی برندگان ویژه برنامه ماه عاشقی اعلام شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۹۷۶۹
اسامی برندگان ویژه برنامه ماه عاشقی اعلام شد
ویژه برنامه «ماه عاشقی» با اعلام اسامی برندگان بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، برندگان ویژه برنامه «ماه عاشقی» طی مراسمی با حضور معاون دبیر ستاد ازدواج دانشجویی و دست اندرکاران این ویژه برنامه به قید قرعه مشخص شدند.  

این ویژه برنامه طی ماه مبارک رمضان و به منظور استمرار برنامه های آموزشی ستاد ازدواج دانشجویی در ایام قرنطینه خانگی، در دو بخش برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مجرد و متاهل از 6 اردیبهشت تا پنجم خردادماه اجرا شد و بیش از 7هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

بر پایه این گزارش، 28سفر مشهد مقدس( به محض برگزاری طرح ملی همسفرتابهشت) و 62 کارت هدیه بانکی از جمله جوایز این ویژه برنامه بود که به  قید قرعه به 90نفر از شرکت کنندگان تعلق گرفت.

در بخش متاهلین، محمد مظاهری، سیده مریم میری، عاطفه قربانی، سعیده کاظمی، فاطمه ملک محمدی، حمیدرضا سلیمانی، عارف پیشه ور، سیما کمی، مژده عبدلی، فاطمه حسینی ارجاس، اسد دهقانی، حسن صادق مقدسی، فاطمه حنایی جهرمی، معصومه نجفی آقامیرلو، محدثه بیدران و ندا تازیکه بالاترین امتیازات را به خود اختصاص دادند.

در بخش مجردین نیز، مهدیه احمدی، مینا حسنی، محدثه رضایت، سیدمحمد خیبر، سیدسعید کشوری طباطبایی و مریم احمدوند عنوان برترین ها و کارت هدیه 10میلیون ریالی را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است لیست کامل برندگان بخش های مختلف ویژه برنامه ماه عاشقی، در سایت nahad.ir، اپلیکشین باشگاه ازدواج و صفحات ستاد ازدواج دانشجویی در شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز