مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان خبر داد:

برگزاری سیزدهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید در گلستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۹۷۸۷
برگزاری سیزدهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید در گلستان
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی از برگزاری سیزدهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، سید حسین علوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان، اظهار کرد: امسال میزبان سیزدهمین دوره برگزاری جشنواره مردمی زیر سایه خورشید خواهیم بود که از چهارم تیرماه وارد استان می شوند.

وی افزود: سفیران امام رضا(ع) حضور فیزیکی در شهرهای قرمز نخواهند داشت و برنامه‌ها بیشتر به شکل مجازی پیگیری می شود و آیین استقبال از خدام رضوی چهارم تیرماه انجام خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: این کاروان روز پنج شنبه در شهرستان های بندرترکمن، گمیشان و آق قلا حضور یافته و روز جمعه مهمان مردم کردکوی و بندرگز خواهند بود.

علوی افزود: خدام روز شنبه در شهرستان های گالیکش و کلاله، روز یک ‌شنبه در مینودشت و گنبدکاووس، روز دوشنبه در رامیان، روز سه شنبه در آزادشهر و علی‌آبادکتول حاضر شده و چهارشنبه در علی‌آبادکتول و گرگان برنامه دارند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های دهه کرامت با ۱۳۰ برنامه در قالب ۶۰ عنوان در سطح استان برگزار خواهد شد و برنامه ها به تمامی شهرستان ها ابلاغ شده است اما با توجه به شیوع کرونا به تعداد کمتر اجرا خواهد شد.

وی تأکید کرد: در صورتی که شهرهای استان به دلیل شیوع کرونا قرمز باشند، همه برنامه های آن شهر لغو خواهد شد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان همچنین از توزیع پنج هزار بسته معیشتی در سطح استان گلستان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

در ادامه حبیب فرشید نیا معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس در گلستان اظهار کرد: اجرای گروه سرود آوای رضوان در سی محله گرگان، بدرقه و استقبال از زائرین علی ابن موسی الرضا (ع)، مشاوره به زوجین جوان، دیدار و تجلیل از دختران شهدا، چهارشنبه های امام رضایی، برگزاری عصر شعر بنام ملکوت هشتم، مسابقه نقاشی کتابخوانی، کرسی تلاوت رضوی و برنا مه های دیگر در هفته کرامت در سراسر استان اجرا  خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز