مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

خانه اسکواش لرستان استاندارد سازی می شود / لزوم آموزش مربیان و داوران اسکواش در لرستان برای توسعه این ورزش در سطح استان

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۹۹۸۷
خانه اسکواش لرستان استاندارد سازی می شود /   لزوم آموزش مربیان و داوران اسکواش در لرستان برای توسعه این ورزش در سطح استان
سید علی کریمی گفت: با استاندارد سازی زیرساخت های ورزش اسکواش در لرستان درصدد توسعه این ورزش در سطح تمام شهرستان های استان هستیم .

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی روز چهارشنبه در مجمع هیئت اسکواش لرستان که با حضور ریس فدراسیون برگزار شده بود ، اظهار کرد: جناب منصور داوودی نژاد رییس جدید هیئت  اسکواش لرستان  از چهره های مطرح ورزشی  است وامیدواریم با همکاری اعضای اصلی این هیئت برنامه های خوبی را مدون کند و سیاست های فدراسیون اسکواش که مد نظر اداره کل هم هست را در سطح استان به سمت جلو پیش ببرد.

او با بیان اینکه  این هیئت قبلا از لحاظ زیرساختی مشکلاتی داشت ، افزود: استانداردهای لازم در خانه اسکواش  رعایت نشده است و در شهرستان ها هم فضای ورزشی به صورت تخصصی در اختیار علاقه مندان به این رشته وجود ندارند تا فعالیت های این ورزش توسعه یابد لذا انتظار داریم رییس جدید هیئت تمام تلاش خود را با استفاده از همه ظرفیت های موجود برای حل این مشکلات به کار گیرد.

 کریمی تصریح کرد: این  ورزش بابسیاری  از رشته های مختلف  ورزشی مثل کشتی یا فوتبال که در سطح  جامعه مخاطبان زیادی را در بر می گیرد متفاوت است  لذا رییس جدید هیئت اسکواش استان باید تلاش کند تمام شاخص های این ورزش را درسطح  استان ارتقا دهد وبه نقطه مطلوب برساند .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید براینکه ورزش لرستان خواستگاهی برای ورزش  قهرمانی است ،یادآورشد: لرستان  دارای  ظرفیت بسیار خوبی در ورزش قهرمانی است واستعدادهای بسیار خوبی دربین جوانان این استان در ورزش های مختلف وجودداردکه نشان می دهد  باید انتظارات و توقعات در این زمینه برآورده شود  وباید یک  روزاز قهرمانی وافتخارات لرستانی ها در ورزش اسکواش نیز سخن بگوییم.

او با تاکید بر لزوم بحث آموزش در ورزش ، خاطر نشان کرد: با توجه به ضعف مربیان وداوران در ورزش اسکواش استان  رییس جدید هیئت اسکواش لرستان باید بحث آموزش مربیان را مد نظر قرار دهد  و انتظار داریم که جناب سلیمانی  رییس فدراسیون اسکواش در خصوص  بحث آموزش مربیان و داوران اسکواش لرستان توجه ویژه ای به این استان داشته باشد تا با توجه به استعداد لرستانی ها به توسعه این ورزش کمک شود.

کریمی با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه اسکواش استان برای موفقیت این ورزش با بیان اینکه اولین دغدغه ما استانداردکردن کف خانه اسکواش است  قول مساعد داد تا در کوتاه ترین زمان ممکن با اعتباراتی که در سال 99 تزریق شده است  این مشکل را برطرف کند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان همچنین تاکید کرد: با استانداردکردن خانه اسکواش وتوسعه  زیرساخت های این ورزش  می توانیم  در ایام پیش رومیزبان مسابقات مختلف ورزش  اسکواش در استان نیز باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز