نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز:

با یکدلی در کنار یکدیگر مشکلات منطقه را همسو با دولت حل نماییم

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۰۲۱۰
با یکدلی در کنار یکدیگر مشکلات منطقه را همسو با دولت حل نماییم
عباس جهانگیرزاده گفت:سه پروژه مهم اقتصادی که سال ها در مجلس راکد مانده بود با تلاش و رایزنی های مضاعف توانستیم در دستور کار قرار داده و ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها اعتبار تخصیص دهیم. یکی از این پروژه ها چهار بانده شدن مسیر سربند تا مشگین شهر بود که ۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای عملیاتی شدن آن در سالجاری تخصیص یافته است.

به گزارش برنا،جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد با حضور نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز ، اعضای شورای تامین ، امام جمعه پارس آباد و دیگر اعضای عضو شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

عباس جهانگیرزاده  امروز پنج شنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از تلاش های هیئت های اجرایی و نظارت و دیگر دست اندرکاران برگزاری انتخابات که شبانه روزی تلاش کردند تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود، قدردانی می کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز گفت: هیچ تبعیضی میان مردم ، مسئولین، موافقین و مخالفین قایل نخواهیم شد همه گروه‌ها و طوایف نزد ما یکسان هستند و هیچ احدی بر دیگری رجحان ندارد.

جهانگیرزاده با بیان اینکه همه ما در مقابل مردم مسئول هستیم، اظهار داشت: باید با یکنواختی و یکدلی در کنار یکدیگر مشکلات منطقه را همسو با دولت حل نماییم.

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز در مجلس یازدهم اظهار داشت: پروژه ایران هراسی همچنان در دستور کار معاندین و دشمنان نظام است نباید اجازه دهیم میان دولت و مجلس و مردم شکاف ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: در طول مدت کوتاه توانستیم ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای مسیر انحرافی سد میل مغان در مجلس تخصیص دهیم.

جهانگیرزاده تصریح کرد: سه پروژه مهم اقتصادی که سال ها در مجلس راکد مانده بود با تلاش و رایزنی های مضاعف توانستیم در دستور کار قرار داده و ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها اعتبار تخصیص دهیم.

نماینده مردم پارس آباد در مجلس افزود: یکی از این پروژه ها چهار بانده شدن مسیر سربند تا مشگین شهر بود که ۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای عملیاتی شدن آن در سالجاری تخصیص یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز