کسب جایگاه سوم بانوان کردستانی در لیگ برتر

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۰۷۶۶
کسب جایگاه سوم بانوان کردستانی در لیگ برتر
هیات رئیسه سازمان لیگ کاراته، پایان مسابقات لیگ های کاراته کشور در بخش آقایان و بانوان را اعلام کرد و طی آن بانوان کردستانی موفق شدند جایگاه سوم لیگ برتر کاراته کشور را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ و مسابقات جهت تعیین تکلیف تیم های حاضر در لیگ های کاراته کشور  با حضور سید حسن طباطبایی رئیس و دیگر مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در محل فدراسیون برگزار شد و تیم های برتر از سوی این نهاد معرفی شدند.

"پایدار" رئیس سازمان لیگ و مسابقات کاراته کشور در پایان جلسه هیات رئیسه این سازمان اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و ضرورت حفظ سلامتی مربیان و ورزشکاران، داوران و عوامل برگزاری، سازمان لیگ با معرفی تیم های برتر، پایان مسابقات کاراته را اعلام می کند.

وی همچنین افزود؛ مبنا و معیار سازمان لیگ برای معرفی تیم های برتر نیز وحدت رویه در تصمیم گیری برای انتخاب تیم های قهرمان در کلیه لیگ ها، انتخاب تیم های قهرمان با اولویت امتیازات تیمی، انفرادی و تکنیک کسب شده و همچنین انتخاب تنها یک تیم قهرمان هر لیگ بود.

تیم کاراته بانوان استان کردستان با ترکیب 18 کاراته کا در این رقابت ها حضور پیدا کرد و با اعلام اختتام این مسابقات از سوی فدراسیون توانست با ۱۵ امتیاز تیمی،۵۷ امتیاز کومیته ، ۱۶ امتیاز کاتا و مجموع ۷۳ امتیاز انفرادی جایگاه سوم را از آن خود کند.

تیم مقاومت بسیج با 1۹ امتیاز تیمی، ۶۵ امتیاز کومیته، ۲۰ امتیاز کاتا و مجموع ۸۵ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم اصفهان با ۱۵ امتیاز تیمی،۷۳ امتیاز کومیته ، ۱۲ امتیاز کاتا و مجموع ۸۵ امتیاز دوم شد.

شینا جوی، آرینا ایرجی، تارا محمدی، فاطمه ساعدی، ژینا امیری، نگین نبات پور، شیما صیدی، گل افروز قهرمانی، تینا چیلکه ، صبا حسینی، فاطمه قاسمی پور، روژان حیدریان، تسکین امینی، بهار حسینی، بهنوش قاسمی، هنگامه بی غم، غزل قایم پرست و آیدا ناصری در ترکیب تیم کاراته بانوان کردستان در این دوره از مسابقات به میدان رفتند و نگار حسینی در سمت سرمربی، سمیه معزی، الناز رحیمی و رویا زندی در کسوت مربی و سعدیه پرکالیان و پروین ساعدی نیز به عنوان سرپرست همراه این تیم حضور داشتند.

گفتنی است، رقابت های کاراته لیگ برتر کشور در بخش بانوان با حضور 15 تیم برگزار شد.

 

نظر شما