مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد:

همکاری کانونهای مساجد و رادیو زیارت در ترویج فرهنگ میزبانی و میهمان نوازی

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۰۸۳۱
همکاری کانونهای مساجد و رادیو زیارت در ترویج فرهنگ میزبانی و میهمان نوازی
جعفر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و هادی افشار صفوی مدیر رادیو زیارت در نشستی صمیمانه بر همکاری متقابل تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیتهای فرهنگی هنری کانونهای مساجد بیان داشت: رادیو زیارت می تواند در حوزه ترویج فرهنگ میزبانی و میهمان نوازی با کانونهای مساجد بافت پیرامونی حرم اقدامات مشترکی داشته باشد. کانونهای مساجد در بافتهای پیراموی حرم برنامه هایی با موضوع فرهنگ زیارت، میهمان نوازی برگزار می کنند که رادیو زیارت می تواند این اقدامات را پوشش دهد و در فرهنگسازی به کانونها کمک کند.

دکتر مروارید با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد و اکران تمامی فیلم های این جشنواره افزود: رادیو زیارت می تواند در خصوص فیلم هایی با محتوی دینی و مذهبی ورود پیدا کند و نشست های تخصصی با مشارکت دبیرخانه جشنواره برگزار و پوشش رسانه ای این نشست ها را بر عهده بگیرد، کاری که در نمایشگاههای قرآن و کتاب نیز می تواند اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: انجمن سینمای جوان در حوزه تولید فیلم های کوتاه با موضوعات دینی و مذهبی آثار بسیار خوبی دارد که در خصوص این آثار نیز می تواند رادیو زیارت ورود پیدا کند، برگزاری نشست های تخصصی پیرامون این فیلم ها و معرفی آثار و مصاحبه با هنرمندان صاحب آثار بخشی از کارهایی است که می توان با مشارکت رادیو زیارت انجام داد.

در این نشست هادی افشار صفوی مدیر رادیو زیارت گزارشی از برنامه ها، اقدامات و ظرفیت های این رسانه ارائه کرد و بر همکاری با حوزه های فرهنگی هنری و قرآنی تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز