با حضور معاون اقتصادی استاندار، فرماندار اردبیل:

عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی آراللو آغاز شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۰۸۶۴
عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی آراللو آغاز شد
با حضور معاون اقتصادی استاندار، فرماندار اردبیل و جمعی از اهالی شهر آراللوی عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی این شهر آغاز شد.

به گزارش برنا،ارژنگ عزیزی در مراسم کلنگ زنی این پروژه اظهار کرد: از سال های پیش شهر آراللو محل تامین بخشی از گوشت مورد نیاز مردم مرکز استان و روستاهای همجوار بوده اما کشتار بصورت غیر مجاز و غیر بهداشتی انجام می گرفت و مشکلاتی برای دستگاه های نظارتی و مردم به دلیل مسایل بهداشتی ایجاد می کرد.

وی با بیان اینکه باید کشتار بصورت روز و بهداشتی انجام شود افزود: مالک این کشتارگاه با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال در خارج از محدوده شهر آراللو و ایجاد یک سالن کشتار بصورت مجاز و بهداشتی کلیه قصابی ها را متمرکز خواهد کرد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل با یادآوری اینکه مجوز این کشتارگاه به دلیل مرغوبیت زمین در کمیته حمایت قضایی تصویب شده است افزود: این کشتارگاه در جنوب استان مکمل کشتارگاه فعلی عمل کرده و امیدواریم با سماجتی که سرمایه گذار به خرج داده باعث یک رقابت سالم بهداشتی در منطقه شود.

عزیزی افزود:عملیات اجرایی این طرح از امروز آغاز شده و سرمایه گذار متعهد شده تا پایان آذرماه فاز اول پروژه را به اتمام برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز