دهه کرامت در قاب هنرمندان

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۱۰۵۴
همزمان با دهه کرامت، نمایشگاه آثار پیشکسوتان، استادان و هنرمندان هنرهای تجسمی خراسان رضوی با عنوان "ثامن الائمه" (ع) روز شنبه در نگارخانه مجتمع فرهنگی، هنری امام رضا (ع) در مشهد گشایش یافت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جریان بازدید از این نمایشگاه گفت: شعار دهه کرامت امسال با توجه به میراث کریمانه اهل بیت (ع)، همدلی به رسم اهل بیت (ع) است و نمایشگاه "ثامن الائمه" (ع) نیز با همین نگاه گشایش یافته است.

دکتر مروارید افزود: در این نمایشگاه ۸۰ هنرمند هنرهای تجسمی ۱۲۰ اثر خود را با نگاه کرامت اهل بیت (ع)، ترویج آموزه‌های اهل بیت (ع) و زندگی همراه با معنویت و ارزش‌های انسانی به تصویر کشیده‌اند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع کرونا، تاکید و سعی شده است برنامه‌های مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، در کنار آن نشر برنامه‌های ویژه دهه کرامت در فضای مجازی نیز به صورت خاص و ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به همین مناسبت مجموعه‌ای از آموزه‌های مربوط به سبک زندگی رضوی در قالب کلیپ‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی تدوین شده که شامل هفت قسمت کوتاه می‌باشد و هدف از ساختن این کلیپ‌ها ترویج مدل زندگی رضوی و سیره حضرت امام رضا (ع) است.

وی افزود: طی دهه کرامت ۱۲ کمیته تخصصی ذیل این اداره کل برنامه‌های لازم را تدوین کردند که علاوه بر زیباسازی شهر و شور و نشاط معنوی، تولیدات بصری فرهنگی، هنری مبتنی بر نیاز همیشگی جوانان به معنویت است که از طریق رسانه ملی و فضای مجازی پخش می‌شود.

 نمایشگاه ثامن الائمه(ع) تا ۱۳ تیرماه صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) پذیرای علاقمندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز