مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان:

رسیدگی به ۲ هزار و۵۷۲ فقره پرونده وارده به تعزیرات استان

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۱۳۱۴
رسیدگی به ۲ هزار و۵۷۲ فقره پرونده وارده به تعزیرات استان
حمید القاصی مهر گفت: روند توزیع نهاده های دامی در لرستان ضابطه مند نیست و همین امر منجر به تشکیل پرونده های کلان برای متخلفان در این رابطه شده است .

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  القاصی مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه  به مناسبت هفته قوه قضاییه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید والامقام حضرت آیت الله دکتر بهشتی و تبریک هفته کرامت با ا شاره به آمار و عملکرد این  اداره کل در سال گذشته در سه حوزه کالاوخدمات ، تخلفات بهداشتی دارو و درمان و تخلفات قاچاق کالاوارز،اظهار کرد:  در حوزه کالاوخدمات تعداد 9هزارو 769 فقره پرونده وارد ه با توجه به رسیدگی به آنها تقریبا با کاهش یک درصدی نسبت به سال 97 روبرو بوده ایم .

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان  با اشاره به بحث قاچاق کالاوارز استان نیز  گفت : تعداد 2 هزارو572 فقره پرونده وارده به تعزیرات داشته ایم که در شعب تخصصی مورد رسیدگی قرار گرفته اند .

القاصی مهر تصریح کرد: پرونده های وارده در سه حوزه کالاوخدمات و بهداشت دارو درمان و قاچاق کالاوارز در سال 98 نسبت به سال 97 حدود 39 درصد افزایش وارده کشفیات قاچاق در استان داشته ایم .

او با تاکید بر اینکه روند توزیع نهاده های دامی در لرستان ضابطه مند نیست ،خاطر نشان  کرد : همین امر منجر به تشکیل پرونده های کلان برای متخلفان در این رابطه  شده است .

القاصی مهرگفت : عدم درج قیمت مادر همه تخلفات است زیرا واحد صنفی که قیمت اقلام را درج نمی کنند زمینه تخلف را ایجاد می کند و در این صورت تعزیرات نمی تواند در حوزه گرانفروشی ورود پیدا کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز