مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری لرستان:

ضرورت بهره مندی زنان از مناسب سازی فضای شهری / ایجاد پارک بانوان برای زنان یک ضرورت است

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۱۴۶۳
ضرورت بهره مندی زنان از مناسب سازی فضای شهری / ایجاد پارک بانوان برای زنان یک ضرورت است
ناهید پرویزپور گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت حق دارند متناسب به ساختار فیزیکی و جسمی خود از مناسب سازی فضای شهری بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ پرویزپور  در مراسم کلنگ زنی پارک بانوان منطقه گلدشت شرقی که با حضور اعضاء شورای شهر ،شهرداران مرکزی و منطقه ۳ و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شده بود ، اظهار کرد :عدالت در توزیع امکانات و خدمات رفاهی در تمام مناطق و محلات شهر حق شهروندی مردم است و زنان به عنوان نیمی از جمعیت حق دارند  متناسب به ساختار فیزیکی و جسمی خود از مناسب سازی فضای شهری بهره مند شوند.

اوافزود :زنان گلدشت بیشترین جمعیت زنان مناطق سه گانه شهری خرم آباد را دارند وایجاد پارک بانوان برای رفاه حال آنان یک ضرورت است .

مدیر کل امور زنان استانداری لرستان به مزیت های پارک بانوان اشاره کرد و یادآورشد :پارک ،  محیطی امن و آرام را برای زنان و فرزندان خردسال منطقه گلدشت فراهم می کندتا آنان بتوانند با آسودگی خاطر به ورزش و گذرندان اوقات فراغت بپردازند.

پرویزپور  تاکید کرد:  اقدام شهرداری وشورای شهر قابل تقدیراست و تمام تلاش استاندار محترم ،مجموعه شورای شهر و شهرداری خرم آباد بر این است تا در تمام مناطق و محلات شهری عدالت جنسیتی در تمام عرصه ها محقق شود .

 

نظر شما