ورود مجلس به موضوع ۵۷ هزار کارمند بلاتکلیف

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۷:۲۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۱۶۸۵
ورود مجلس به موضوع ۵۷ هزار کارمند بلاتکلیف
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:۵۷ هزار نفر کارمند بلاتکلیف در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار هستند که باید تکلیفشان مشخص شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و  نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی یکی از کمیسیون‌های مهم و تخصصی مجلس است، گفت: این کمیسیون در تمامی کمیسیون‌ها تاثیر داشته و بعنوان یکی از کمیسیون‌های فرعی آن‌ها نیز درمباحث صاحب نظر است.

 عیسی زاده با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد مسائل اجتماعی و فرهنگی، افزود: مسائل فرهنگی و اجتماعی در هم تنیده بوده و باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مدنظر قرار دهیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: ۵۷ هزار نفر کارمند بلاتکلیف مانند قراردادی، پیمانی، روزمزد و کار معین داریم که باید در کمیسیون اجتماعی به این مساله مهم در اسرع وقت رسیدگی شده و تکلیفشان مشخص شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دغدغه‌های مقام معظم رهبری درمورد مسائل اجتماعی جزو اولویت‌های کمیسیون خواهد بود، تصریح کرد: در این راستا دستورالعمل‌هایی تدوین و در دغدغه‌های ایشان و مسائل اجتماعی در کمیته‌های فرعی و اصلی مطرح و چاره اندیشی می‌شوند.

عیسی زاده در ادامه با تاکید بر اینکه امروز همه مسئولان وظیفه دارند به صورت جهادی و میدانی وارد عمل شوند، گفت: مسئولان باید از پشت میز‌های خود خارج شده به صورت میدانی و جهادی در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی  افزود: حضور میدانی مسئولان در کنار مردم، امید بخش است، لذا نباید مسئولان از این موضوع غفلت کنند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه نباید فراموش کرد که مردم، ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: بنده نیز تجربیات ۴۱ ساله خود را در زمینه مدیریتی در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف که داشته ام به کار خواهم گرفت تا گرهی از مشکلات مردم بگشاییم.

نظر شما