رییس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان البرز :

۶ سال متوالی هیئت برتر کشور هستیم / از فقدان زیرساخت ها رنج می بریم

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۱۷۳۵
۶ سال متوالی هیئت برتر کشور هستیم / از فقدان زیرساخت ها رنج می بریم
رییس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به جایگاه ویژه این استان در کشور گفت: به جرات می توان گفت نزدیک به 70 درصد قهرمانان مسابقات کشوری وظرفیت فدراسیون از البرز هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،اردشیر درویشی اظهار کرد: علیرغم اینکه در بخش زیرساخت اعم از پیست دچار فقر و کمبود شدید هستیم اما به لطف تلاش ورزشکاران و کادر هیئت استان در 6 سال گذشته هیئت برتر کشور بوده ایم.

وی افزود: ما علاقمندان بی شماری در استان البرز داریم و به دلیل نبود سخت افزار لازم فعالیت های خود را درپارکینگ مجموعه ورزشی انقلاب کرج پیگیری می کنیم که شرایط استانداردی ندارد وبایستی برای پاسخ به درخواست ورزشکاران فضایی استاندارد ایجاد شود.

درویشی در ادامه گفت: در بعد همگانی وفرهنگی فعالیت های زیادی داشته ایم و پس از شیوع کرونا ومجوز آغاز فعالیت ها همایش کشوری اسلالوم و همایش خودروهای کلاسیک و دو دیفرانسیل و ریس را برگزار کردیم که استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان این ورزش و مردم صورت گرفت.

متولی اتومبیل رانی وموتورسواری استان البرز با گلایه از مسئولان استانی گفت: یار همیشگی ما مدیرکل ورزش وجوانان استان بوده اما مسئولان عالی رتبه استان پای کار نبودند واز آنها می خواهیم البرز را فقط سیاسی نبینند چرا که ما پتانسیل بالایی در عرصه ورزش، گردشگری  و بخش های مختلف داریم و باید این موضوع مورد توجه استاندار و دیگر مسئولان قرار بگیرد.

درویشی با اشاره به اینکه هیئت های ورزشی فاقد بودجه هستند و اعتبار دریافتی از ورزش وجوانان اندک است گفت: ما برای اجرای برنامه های خود در طول سال نزدیک به یک ونیم میلیارد اعتبار صرف میکنیم و عملا بودجه های تخصیصی به هیچ عنوان کفاف فعالیت های ما را نمی دهد.

رییس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان البرز خاطرنشان کرد:وزارت کشور در نامه ای به استانداری ها خواسته برای تخلیه انرژی جوانان هر استان یک پیست موتورسواری وپیست سرعت داشته باشد و تقاضا داریم که این مطالبه عملی شود.

وی در پایان گفت: در سال جاری میزبانی چند رویداد مهم کشوری را پذیرا خواهیم بود که از آن جمله می توانم به مسابقات موتورکراس، آفرود و تورینگ سافاری قهرمانی کشور را در البرز پذیرا باشیم.

 

نظر شما