مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان خبرداد:

آغاز پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا در لرستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۱۹۵۴
آغاز پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا در لرستان
علی آشتاب گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای اقتصادی متضرر از کرونا تصویب شد که این رقم به استان ابلاغ و روند معرفی متقاضیان به بانک آغاز شده است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ آشتاب امروز به خبرنگاران  ، اظهار کرد: اعتبارات این بخش شناور است و در صورت استقبال متقاضیان می توان مبالغ بیشتری برای استان جذب کرد.

او افزود: این رقم به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی  لرستان تصریح  کرد: شرط اصلی برای دریافت این تسهیلات، ثبت نام واحدها در سامانه " کارا" است چرا که در غیر اینصورت نمی توان از این خدمت بهره مند شد و متقاضیان باید از طریق دستگاههای مرتبط با کارگاه خسارت دیده ، به بانک معرفی شوند.

آشتاب  خاطر نشان  کرد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به نحوی اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره مند شوند.

او گفت: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه می باشد که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان  وام به هر بنگاه اقتصادی پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما