رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد :

پرداخت پانزده میلیارد و هشتصد میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به پنج واحد تولیدی شهرستان گمیشان

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۷:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۲۰۳۵
پرداخت پانزده میلیارد و هشتصد میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به پنج واحد تولیدی شهرستان گمیشان
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت : از محل اعتبارات سال نود و هشت ، پانزده میلیارد و هشتصد میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به پنج واحد تولیدی شهرستان گمیشان پرداخت شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، حسین طلوعیان ضمن تبریک دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن به تولیدکنندگان و تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی استان ، گفت : از محل اعتبارات سال نود و هشت ، پس از تصویب کارگروه ، بیست و یک واحد تولیدی شهرستان گمیشان جهت اخذ شصت و هفت میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های استان معرفی شده اند که تاکنون پنج واحد تولیدی این شهرستان موفق به اخذ پانزده میلیارد و هشتصد میلیون تومان تسهیلات از این محل شده است .

وی گفت : در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز چهار واحد تولیدی گمیشان با نیاز تسهیلاتی حدود ده و نیم میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تا کنون سه میلیارد تومان از این محل به یک واحد پرداخت شده است .

به گفته طلوعیان ، تاکنون درخواست تسهیلات دو واحد تولیدی این شهرستان جهت اخذ بیست میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ در کارگروه تسهیل استان مصوب و به بانک‌ها ارسال شده که یک واحد موفق به دریافت 5 میلیارد تومان تسهیلات این بخش شده است .

 

نظر شما