نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی :

حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۲۴۷۴
حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس از  برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس آمادگی لازم در راستای بررسی و مرتفع نمودن موانع توسعه کتاب و کتابخوانی در کشور را دارند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام مبلغی در  دیدار با فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی که  به منظور بررسی مشکلات کتابخانه‌های عمومی و تسریع در تکمیل پروژه های کتابخانه ای انجام گرفته بود ،اظهار کرد: اهمیت کتاب و کتابخوانی تا جایی است که معجزه پیامبر گرامی اسلام (ص) کتاب است. خداوند متعال در قرآن کریم به قلم و به آنچه می نویسند قسم یاد فرموده است.

او  کتابخانه های عمومی را گنجینه ارزشمند و گرانبهای جامعه دانست و افزود: در دنیای امروز علی رغم توسعه دنیای مجازی، همچنان کتاب ارزش و جایگاه خود را حفظ نموده و همواره یک منبع قابل اعتماد است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فعالیت ها و پیگیری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: کتابخانه های عمومی زمینه ایجاد بخشی از شور و نشاط جامعه به ویژه نسل در میان نسل جوان را فراهم می سازند. از همین رو توسعه این مراکز فرهنگی ضرورت دارد.

حجت الاسلام مبلغی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای محترم کمیسیون فرهنگی ضمن حمایت از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی، آمادگی لازم در راستای بررسی و مرتفع نمودن موانع توسعه کتاب و کتابخوانی در کشور را دارند. 

نظر شما