مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

برای تکمیل سد مخملکوه اعتباری در حدود ۴ هزار میلیارد ریال مورد نیاز است

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۲۵۶۵
برای تکمیل سد مخملکوه  اعتباری در حدود ۴ هزار میلیارد ریال مورد نیاز است
داریوش حسن‌نژاد گفت: تکمیل سد مخملکوه خرم آباد به اعتباری در حدود ۴ هزار میلیارد ریال نیازدارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حسن نژاد امروز در برگزاری نشست مدیران صنعت آب و برق و انرژی لرستان با نماینده مردم شهرستانهای خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلام  با اشاره به وضعیت پروژه‌‌های خسارت دیده در سیلاب سال گذشته ،اظهار کرد : برای ۱۱ پروژه‌ خسارت سیل در شهرستان خرم‌آباد مبلغ ۸۵ میلیارد ریال و برای ۴ پروژه در شهرستان چگنی مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان همچنین در خصوص پیشرفت طرحهای عمرانی استان با اشاره به اعتبارات قطره چکانی به پروژه‌های استان از جمله سدمخزنی مخملکوه در شهرستان خرم‌آباد ،افزود : با این اعتبارات نمی توانیم شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی استان در کوتاه مدت باشیم .

حسن‌نژاد تصریح  کرد :  سد مخزنی مخملکوه خرم‌آبادکه در تیرماه ۹۸ عملیات اجرایی آن آغاز شد،  ۵۵ میلیون متر مکعب آب شرب شهرستان خرم‌آباد و ۵ میلیون متر مکعب آب بخش صنعت را تامین خواهد کرد  .

او با بیان اینکه  برای تکمیل سد مخملکوه اعتباری در حدود ۴ هزار میلیارد ریال مورد نیاز است ، یادآورشد : مناسب ترین گزینه ای که می‌توان اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ را تامین و کمتر از ۴ سال به بهره‌برداری رساند، استفاده از ظرفیت فاینانس داخلی و خارجی است.

 

نظر شما