در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان نکا مطرح شد؛

توحیدی‌مقدم: راه رسیدن به توانمندی همه جانبه جوانان هستند/ ییلاقی اشرفی: شهیدان کمالی و جمشیدی ترسیم کننده مسیر جوانان در تمدن اسلامی

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۴۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۲۶۱۴
توحیدی‌مقدم: راه رسیدن به توانمندی همه جانبه جوانان هستند/ ییلاقی اشرفی: شهیدان کمالی و جمشیدی ترسیم کننده مسیر جوانان در تمدن اسلامی
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان نکا، شهیدان کمالی و جمشیدی را ترسیم کننده مسیر جوانان در تمدن اسلامی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ عبدالجواد توحیدی‌مقدم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن تاکید بر تدوین سیاستگذاری های صحیح در بحث جوانان افزود: نگاه دولت، توجه به تشکل ها و سمن‌هاست و نظام ما بر قدرت دادن به مردم متمرکز است.

فرماندار نکا در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: معتقدم در همه حوزه‌ها نیازمند رسیدن به توانمندی هستیم که راه رسیدن به این اهداف همین جوانان هستند.

وی استفاده از ظرفیت های جوانان در اداره امور را مهم دانست و گفت: برخی قوانین و مقررات در این خصوص نیازمند بروزرسانی هستند و مشارکت جوانان بدور از حاشیه‌ها می‌تواند منجر به توسعه و حل مشکلات گردد که در شهرستان نکا در این مسیر حرکت می‌کنیم.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و همچنین کمک به توسعه کشاورزی و اقتصاد روستا را در راستای کمک به اشتغال و معیشت جوانان دانست و اظهار داشت: در شهرستان نکا نیز همه تلاش خود را برای مقابله با آسیب‌های واحدهای تولیدی بکار گرفتیم تا جوانان شغل خود را از دست ندهند.

فرماندار نکا با تقدیر از فعالیت‌های اجتماعی سمن‌های جوانان این شهرستان گفت: با مشارکت و احساس مسئولیت جوانان در موضوع شیوع کرونا، این تهدید تبدیل به فرصت شد و در طرح کمک مومنانه نیز شاهد پویایی، همت و تلاش تشکل‌های مردمی نکا بوده‌ایم.

محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، نیز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان نکا با تمجید از نقش جوانان مومن و انقلابی این شهرستان گفت: شهیدان جوان، کمالی و جمشیدی ترسیم کننده مسیر جوانان مازندران در تمدن اسلامی هستند.

او تاکید کرد: با هم افزایی میان دستگاه‌های اجرایی می توان مطالبات جوانان را پیگیری کرد و در این راستا سپاه و بسیج را می بینیم که یار و کمک کننده تشکل‌ها و جوانان در موضوعات مختلف هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران سازمان های مردم نهاد را رابط حاکمیت و مردم دانست و افزود: چالش کرونا فرصتی برای برنامه ریزی و تصمیم گیری برای موضوعات جوانان بر بستر فضای مجازی است و اداره کل ورزش و جوانان نیز بزودی با حضور استاندار سامانه اوقات فراغت جوانان را رونمایی خواهد کرد و تا پایان سال نیز این سامانه خدمت رسانی خواهد کرد.

ییلاقی اشرفی ضمن تقدیر از تلاش های ۴ سمن حوزه جوانان در شهرستان نکا گفت: وضعیت مشارکت تشکل‌های جوانان در این شهرستان مطلوب است و در این موضوع استاندار محترم نیز دغدغه‌مند هستند و تشکل‌های ما باید با تکیه بر ظرفیت‌های مختلف از جمله پتانسیل‌های موجود در گردشگری و… نقش آفرینی داشته باشند.

مجتبی رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا، در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از حضور همه مسئولان شهرستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: جوانان ما فهیم و تلاشگر هستند و در موضوع شیوع کرونا این هوشمندی و همکاری را از سوی جوانان شاهد بودیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های شیوع کرونا و دو دستور کار جلسه، اوقات فراغت و هفته ازدواج، خواستار حمایت و مشارکت همه ی دستگاه ها و نهادها برای برنامه ریزی و کمک به موضوعات مرتبط با جوانان شد.

لازم به ذکر است مسئولان و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای حاضر در جلسه نیز درباره عملکرد و برنامه های خود در موضوع جوانان به ارائه گزارش پرداختند و در پایان نیز از سمن های جوان این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز