اولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان دیواندره برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۲۷۳۴
اولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان دیواندره برگزار شد
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دیواندره با حضور فرماندار، رییس مجمع جوانان کردستان و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، در این‌ جلسه عبدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیواندره با ارائه گزارشی از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان در راستای فعالیت های اوقات فراغت، بر لزوم همگرایی دستگاه های اجرایی در بحث جوانان تاکید کرد.

وی گفت: بهترین روش پر کردن اوقات فراغت جوانان در شرایط فعلی برگزاری گارگاه های آموزشی آنلاین و کارآفرینی در فضای مجازی  است که میتوان در این خصوص برنامه ریزی کرد.

عبدی افزود: معضلات اجتماعی در شهرستان دیواندره در زمینه طلاق، خودکشی، اعتیاد جوانان در راس معضلات اجتماعی قرار دارد و تمامی دستگاه های دولتی شهرستان و سازمان های مردم نهاد وظیفه دارند برای رفع این مشکلات کمک های لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان دیواندره نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات جوانان و نارضایتی از عملکرد دستگاه های دولتی در این خصوص گفت: حرکت در مسیر گذشته بدون توجه به خلاقیت در برنامه ها قطعا منجر به نتیجه نخواهد شد.

ارشدی اظهار داشت: بسترسازی برای مشارکت اجتماعی جوانان دیواندره یکی از مهمترین رسالت های ستادهای ساماندهی است که نیاز است در این مسیر با تلاش بیشتری گام برداشت.

فرماندار شهرستان دیواندره گفت: حمایت لازم از برنامه های اجتماع محور ورزش و جوانان دیواندره در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی انجام می گیرد.

در ادامه جلسه رئیس مجمع جوانان کردستان این چنین گفت:یکی از مسائل مهم و کلیدی برای جوانان استفاده از تجربه افراد موفق است که راه و مسیر بهتری راه از این تجارب انتخاب کنند و در شهرستان دیواندره حضور آقای ارشدی فرماندار محترم  میتواند شاهد فعالیت ها و برنامه های چشمگیری باشیم.

یاسین شریعتی در پایان جلسه گفت:شهرستان دیواندره از ظرفیت های گردشگری و اقتصادی خاصی برخوردار است با تصویب طرح های پژوهشی برای اشتغال جوانان میتوانیم شاهد کارآفرینی های برتر استان و کسب و کار جدید برای جوانان باشیم.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز