پیروزی ارزشمند گل ریحان در خانه/ شاگردان نصرتی ۳ امتیاز را در کرج حفظ کردند

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۲۹۷۴
پیروزی ارزشمند گل ریحان در خانه/ شاگردان نصرتی ۳ امتیاز را در کرج حفظ کردند
تیم فوتبال گل ریحان البرز در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال دسته اول کشور در خانه با 2 گل مقابل فجرسپاسی شیراز به برتری رسید و شاگردان محمد نصرتی با این نتیجه 3 امتیاز حساس را در کرج حفظ کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سه شنبه شب تیم گل ریحان با گل های علیرضا ارجمندیان و اکبر آفاقی مقابل فجر سپاسی شیراز پیروز شد و با 43 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت تا همچنان بر روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشد.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان بعد از پیروزی این تیم مقابل فجرسپاسی گفت: بابت این نتیجه خدا را شاکرم و از زحمات تک تک بازیکنان سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه گل ریحان دیرتر از سایر تیم ها تمرینات خود را از سر گرفت اظهار کرد: بدلیل مشکلات مدیریتی دیرتر از بقیه تیم های حاضر در مسابقات تمرینات آماده سازی خود را شروع کردیم اما بازیکنان با غیرت و تلاش خودشان با این پیروزی همچنان امیدهای صعود را برای گل ریحان زنده نگاه داشتند.

سرمربی گل ریحان با اشاره به دیدارهای باقی مانده این تیم تا پایان فصل گفت: بدون شک بازی های فوق العاده دشواری در پیش داریم، هر بازی برای ما حکم فینال دارد و خود را محکوم به برد می دانیم.

نصرتی در خصوص دیدار بعدی این تیم با نود ارومیه گفت: نود در هفته جاری نتیجه دلخواه خود را کسب نکرد و باتوجه به اختلاف کمی که با گل ریحان در بالای جدول دارد با تمام قوا مقابل ما حاضر خواهد شد اما تأکید می کنم که هربازی برای ما حکم فینال را دارد و بازیکنان ما از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

گل ریحان به اندازه تیم های صنعتی هزینه نکرده است

حجت صدقی دروازبان تیم گل ریحان البرز بعد از عملکرد خوب خود مقابل فجر سپاسی گفت: ما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و همگی برای موفقیت گل ریحان تلاش می کنیم.

وی تصریح کرد: بودجه و هزینه ای که امسال تیم های صنعتی صرف تیم های خود کرده اند با گل ریحان قابل قیاس نیست و ما مشکلات فراوانی را تا این لحظه تحمل کرده ایم اما این نوید را می دهیم که تا پایان فصل تمام تلاش خود را برای موفقیت نماینده البرز به کار بگیریم.

علیرضا ارجمندیان زننده گل اول گل ریحان هم بعد از بازی ضمن ابراز خرسندی از این پیروزی خانگی اظهار کرد: خداروشکر بازیکنان مزد تلاش خود را گرفتند و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی گفت: در دوران قرنطینه تمرینات خود را در منزل ادامه دادیم و امروز توانستیم با حداکثر آمادگی مقابل تیم خوب فجرسپاسی شیراز ظاهر شویم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز