ریاست فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:

تصمیم فدراسیون قاطعانه است/ لیگ بسکتبال بدون قهرمان

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۳۳۳۴
تصمیم فدراسیون قاطعانه است/ لیگ بسکتبال بدون قهرمان
ریاست فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: تصمیم فدراسیون مبنی بر پایان لیگ بدون معرفی قهرمان با خرد جمعی گرفته شده است و به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: رامین طباطبایی در جلسه‌ای که با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و فرماندار گرگان برگزار شد  در خصوص تعیین تکلیف تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد:  سرمایه گذاری در بسکتبال گرگان به نحوی سرمایه گذاری در ورزش همگانی نیز می باشد.

وی افزود: بیماری کرونا اتفاق ناگهانی بود که همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و فدراسیون بایستی با توجه به محدودیت ها تصمیم گیری میکرد و این در صورتی بود که همه باشگاه ها مدعی بودند و ما باید به نظرات همه احترام می گذاشتیم.

وی با بیان اینکه جدول مرحله مقدماتی ملاک ارزیابی یک تیم نیست گفت: علاوه بر گرگان پنج تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند چون نتیجه لیگ در رقابت‌های پلی‌آف مشخص می‌شود، در صورت اعلام قهرمانی گرگان باید پاسخگوی 4 تیم دیگر نیز باشم.

طباطبایی گفت: تصمیم فدراسیون مبنی بر پایان لیگ بدون معرفی قهرمان با خرد جمعی گرفته شده است و به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

وی در رابطه با تعیین نماینده ایران در آسیا تصریح کرد: تصمیم گرفته شده بر اساس آئین نامه و خرد جمعی بوده که طی آن مقرر شد با توجه به نظر باشگاه‌ها قهرمان لیگ معرفی نشود و در زمان مناسب در یک تصمیم جمعی یا اجرای برنامه مسابقاتی برای تیم‌هایی که اعلام آمادگی کنند برای نماینده ایران در آسیا تصمیم گیری شود.

 

نظر شما