استاندار اردبیل:

هشت واحد کارخانه آب معدنی امسال در شهرک تخصصی آب نیر به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۳۵۱۶
هشت واحد کارخانه آب معدنی امسال در شهرک تخصصی آب نیر به بهره برداری می رسد
استاندار اردبیل از بهره برداری هشت واحد کارخانه آب معدنی در شهرک تخصصی آب نیر در سالجاری خبر داد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در بازدید از شهرک گفت: امسال هشت واحد کارخانه تولید آب معدنی عملیات احداثش به اتمام می رسد که چهار واحد از این کارخانه در هفته دولت و چهار واحد دیگر در دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار می گیرد.

وی بیان کرد: پنج واحد تولید آبمعدنی عملیات احداثشان از سوی سرمایه گذاران بلاتکلیف مانده است که بزودی خلع ید شده و به سرمایه گذاران دیگر تحویل داده می شود.

استاندار اردبیل به تولید پلی فرم در کارخانه تولید آب معدنی محراب بهشت ( دی دی) اشاره کرد و گفت: با راه اندازی واحد تولید پلی فرم 70 درصد نیاز این کارخانه تامین شده و دومین کارخانه تولید پلی فرم با راه اندازی این واحد راه اندازی شد.

وی از راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط کارخانه محراب بهشت هم خبر داد و گفت: بمنظور تامین نیاز استان و دیگر استان ها از سوی کارخانه محراب بهشت( دی دی) کارگاه تولید ماسک ان 95بعد از طی مراحل کاریش راه اندازی خواهد شد که این در نوبه خود قابل تقدیر و تشکر دارد.

بهنام جو از راه اندازی واحد بسته بندی عدس در کارخانه محراب بهشت هم خبر داد و گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم و خوبی که کارخانه آبمعدنی محراب بهشت (دی دی) انجام داده راه اندازی واحد بسته بندی عدس است و این نشان از جهش تولید در این کارخانه را دارد.

استاندار اردبیل از احداث منبع ذخیره آب در شهرک تخصصی آب نیر هم خبر داد و گفت: بمنظور سهولت در تامین آب کارخانه های تولید آبمعدنی در این شهرک منبع احداث می شود.

وی افزود: در شهرک تخصصی آب نیر درحال حاضر چهار واحد تولید آبمعدنی در حال تولید است.

بهنام جو به رفع موانع و مشکلات بانکی و دیگر موارد برخی از سرمایه گذاران این شهرک هم اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اولویت های استانداری اردبیل حمایت از بخش خصوصی و سرمابه گذاران در بخش هی مختلف است که بزودی برخی ار موانع و مشکلات این سرمایه گذاران هم مرتفع می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با راه اندازی کارخانه های شهر ک تخصصی آب نیر علاوه بر تامین ظرفیت تولید آبمعدنی در استان و سایر استان ها ، شاهد اشتغالزایی خوبی خواهیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز