مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز خبرداد:

سرمایه گذاری های جدید داخلی و خارجی را مدنظر داریم/ تلاش برای راه اندازی شهرک کشاورزی البرز

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۳۵۲۲
سرمایه گذاری های جدید داخلی و خارجی را مدنظر داریم/ تلاش برای راه اندازی شهرک کشاورزی البرز
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز با بیان اینکه استاندار البرز به عنوان رییس شورای سازمان همیاری شهرداری های استان بر شفاف سازی ورعایت دقیق قانون ومقررات تاکید دارد گفت: دراین راستا به دنبال شفاف سازی وایجاد اعتماد دوباره در این سازمان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری در داخل و کشورهای همسایه در حال بررسی است وامیدوارم بتوانیم گام های موثری را در این بخش برداریم.بدون شک باید از ظرفیت های اقتصادی موجود در کشورهای همسایه نهایت بهره برداری را داشت و بصورت شبانه روزی درحال رایزنی برای سرمایه گذاری در این کشورها هستیم و اخبار خوب و مسرت بخشی را به محض انعقاد قراردادها به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

قدرت الله شمیرانی اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری های البرز به لحاظ سابقه یکی از جوان ترین سازمان ها دربین استان های کشور است و بنا بر برخی مسائل تاکنون نتوانسته عواید چشمگیری برای استان البرز داشته باشد.

وی ضمن اشاره به اصلی ترین اهداف سازمان همیاری شهرداری های البرز خاطرنشان کرد: با شناخت کامل مدیریت این سازمان را برعهده گرفتم و اعتقاد دارم فرصت های سرمایه گذاری پرشماری نه تنها در سطح استان بلکه در سطوح ملی و برون مرزی نیز وجود دارد که باید با تلاش و برنامه ریزی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان البرز با بیان اینکه این مجموعه تاکنون درآمدهای پایدار چندانی را برای شهرداری های البرز بوجود نیاورده است گفت: به طور حتم با شفافیت و داشتن روحیه جهادی در انجام امور می توان در مسیر مطالبات مردم گام برداشت و اعتمادهای از دست رفته را بازگرداند.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم شفافیت در انجام امور خاطرنشان کرد: در سازمان همیاری ها تمامی امور در اتاقی شیشه ای و مطابق قانون انجام خواهد شد و بخش های مختلف این مجموعه همواره بر روی نهادهای نظارتی و بازرسی باز است.

این مسئول تصریح کرد: بزودی اتاق فکر اقتصادی به منظور مشورت و استفاده از نظرات کارشناسان این حوزه در سازمان همیاری شهرداری های البرز راه اندازی می شود و از ظرفیت نخبگان حداکثر استفاده را خواهیم داشت.

شمیرانی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری انجام مراودات تجاری در سایر نقاط دنیا گفت: طبق اساسنامه می توانیم در سایر کشورها فرصت سرمایه گذاری ایجاد کنیم و مدیریت جدید برای تحقق این مهم و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود پای کار آمده است.

وی در خصوص چالش های گذشته که پیش پای این سازمان قرار داشت گفت: یکی از مهم ترین این چالش ها بحث بیمه و مالیات بود که در بدو ورود در یک برنامه کوتاه مدت به صورت شبانه روزی پیگیری شد و در این خصوص هم اتفاقات خوبی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های البرز ضمن اشاره به اهمیت نشان دادن توانمندی های استان در سطح ملی گفت: با تعامل استاندار و سایر نهادهای مربوطه در نظر داریم تا با حمایت از شهرک های نمایشگاهی که نقش مانیتورینگ را کشور ایفا می کنند، نمایانگر خوبی برای توانمندی های استان خود در سطح ملی باشیم.

وی تصریح کرد: استاندار البرز دستورات ویژه ای برای راه اندازی شهرک های کشاورزی،تعیین تکلیف نمایشگاه بین المللی استان البرز،تشکیل اتاق فکر اقتصادی سازمان،تسریع در انجام فرآیندهای قانونی ورفع دغدغه امام جمعه محترم وحل مشکلات مردم درخصوص بیمارستان امام خمینی  وانجام تعهدات صادر کرده اند که با تمام توان در جهت تحقق آنها گام برمی داریم.

شمیرانی در پایان از برگزاری دوره های آموزشی ویژه دهیاران در موضوعات مرتبط خبردادو گفت: بحث آموزش به دهیاران در دستور کار قرار گرفته و بزودی این کارگاه ها برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز